EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimarts, 14 de maig de 2013

TERRA DE REMENSES 175KM UN MATI GENIAL ..........AMB ESQUENAPELATS

Després de molts mesos d'entrenament ...al final va arribar el dia.....ja tenim aquí un dels primers REPTES,  en majúscules.... Terra de Remenses. Personalment em feia respecte pero les ganes no em faltaven, ni a mi ni a la resta dels esquenapelats. 
Dissabte, jo i en Xavi, vam anar a recollir els dorsals per avançar temps  i així al diumenge no anem tan estressats.....  no va servir de massa ja que vam matinar igual, aprox les 5.... cullons que aviat......amb els nervis em va costar  dormir..... estava inquiet.....Vam preferir anar amb temps i ser allà ben d'hora, ben d'hora i ben d'hora per notar el caliu.
Tenia l'equipatge fet des del dia bans, ....roba, dorsal, gels, màquina, .... em vesteixo i en Franc em passa a recollir. Ens trobem amb els altres a l'Hypnos a punt de marxa, 6 esquenapelats a punt de carmel per començar a pedalejar com bojos.  Un cop allà  aparquem uns aquí i uns allà i comentem l'estratègia mentrestant ens preparem. Ràpidament anem cap  a la graella de sortida. Vam col·locar-nos a l'ecuador de  l'anaconda.... ...Els nervis a flor de pell i per sort... donen la sortida.... passem pel control del xip i ens dirigeixen cap  a Olot a maricón l'últim. Tothom apreta pero cal precaució ja que hi havia cotxes aparcats a la vorera. Cada un va aganat el seu propi ritme.... en Xavi, en Damià, en Robert  i l'Oriol es desmarquen des de bon començament. Jo i en Franc sortim una mica més enrederits. Després de passar la Canya en Franc decideix anar a la caça de l'anxova i atrapar-los a tots. A partir d'aquí inicio la meva terra de Remences en solitari....... al meu rotllo amb un ritme  constant i conservador.

M'adelanten molts que fan la curta... pero no em puc encigalar ja que Bracons em passarà factura. Corono el  Coll de Cap s'Acosta....  no em paro a l'avituallament encara tinc de tot.
Baixant direcció Ripoll em trobo amb en Pau Xuminu...  el molt mal parit m'adelanta. Després d'atravessar Ripoll agafo la carretera que ens porta al Coll de Creu i al Coll de Canes....allà atrapo a en Pau i continuem junts una bona estona  fins coronar el Coll de Canes. Duranrt la baixada, ràpida i perillosa, cada un agafa el seu ritme..... Aquesta carretera, secundària,  ens retorna a Olot i  arribem al final de la curta on em despedeixo d'en Pau. Aquí comença el meu sofriment, heavy  heavy...no metal.... heavy mountain.... la  coneguda pujada al Coll de Brecons. Just abans de pujar hi ha un avituallament i em retrobo amb en Robert. Decidim continuar junts.... ell tenia un punt de gas més que jo pero coronem Brecons plegats. Amb una altitud de 1132 m, rampes màximes del 18% i un desnivelll acomulat de 658 m ......l és un port de 8,17 km de primera categoria que te les fa passar negres i de tots colors.....orgullos de mi i  de no rendir-me.  

Comencem el descens direcció Manlleu.......aprofito per recuperar forces. Just abans d'arribar-hi hi ha un control de pas. Aquí ja portem 130 km a les cames i aprofitem per menjar i beure. En aquest moment comença la pujada fins a Coll de Condreu.... primer passant per St. Martí Sescors, l'Esquirol, Can Toni Gros i  Can Bach ...aquí ja estic sol.....en Robert ha obert gas i jo ja estic faltat de forces. Ja en són 149 km.....i les rampes comencen a fer-se notar. Bec alguna cosa..... i pensant que em queda poc trec forces de dins meu per fer el tram final, són pocs km ...pero durs. Segueixo pedalejant fins coronar Coll de Condreu amb 162 km i només em queda coronar Coll d'Úria...amb 169 km que treuen fum.....feina feta i a partir d'aquí comença la baixada fins a St Esteva d'en Bas.... decideixo fer-la sense pedalajar..... no podia  més.... l'estòmac em cremava......i de cop veig la llum...... la meta.... orgullós de ser un finisher..... el aptiment no m'ha fet abandonar, val la pena........les meves intencions són les de tornar l'any vinent.......  tots els Esquenaplats volem felicitar a l'organització, una de les millors.... tot molt controlat i regulat amb màxim rigor esportiu. 

Felicito també als meus companys que han fet un bon paper, com sempre..... començant per el primer....
Oriol, .....5 hores 26 min 
Franc ........5 hores 37 min
Xavi Pages.... 5 hores 39 min
Robert Vidal ....6 hores 9 min
Moi......6 hores 53 min

i el nostre benjamí.... en Damià va optar per fer la curta i guardar les forces per la Quebranta huesos que falta poc.... Som-hiiiiiiii!!!


























Después de muchos meses de entrenamiento ...al final llegó el día.....ya tenemos aquí uno de los primeros RETOS, en mayúsculas.... Terra de Remenses. Personalmente me hacía respeto pero las ganas no me faltaban, ni a mí ni al resto de los esquenapelats. 
Sábado, yo y  Xavi, fuimos a recoger los dorsales para avanzar tiempo y así el domingo no vamos tan estresados..... no sirvió de mucho puesto que madrugamos igual, aprox a las 5.... cojones con los madrugones......con los nervios me costó dormir..... estaba inquieto.....Preferimos ir con tiempo y ser allí bien temprano  para notar el rescoldo.
Tenía el equipaje hecho desde el día antes, ....ropa, dorsal, geles, máquina, ....  Franc me pasa a recoger y nos encontramos con los otros en el Hypnos a punto de marcha, 6 esquenapelats a punto de caramelo para empezar a pedalear como locos. Un vez allí aparcamos, unos aquí y otros allá, y comentamos la estrategia mientras  nos preparamos. Rápidamente vamos hacia la parrilla de salida. Nos colocamos en el ecuador de la anaconda.... ...Los nervios a flor de piel y por suerte... dan la salida.... pasamos por el control del chip y nos dirigen hacia Olot a maricón el último. Todo el mundo fuerza pero hace falta precaución dado que había coches aparcados en la acera. Cada uno va cogiendo su propio ritmo....  Xavi,  Damià,  Robert y Oriol se desmarcan desde buen comienzo. Yo y en Franco salimos algo más atrasados. Después de pasar la Caña  Franc decide ir a la caza de la anchoa y atraparlos a todos. A partir de aquí inicio mi terra de Remences en solitario....... a mi rollo con un ritmo constante y conservador.

Me adelanten muchos que hacen la corta... pero no me puedo emocionar i arriesgar  puesto que Bracons me pasará factura. Corono el Coll de Cap s'Acosta.... no me paro en el avituallamento,  todavía tengo de todo.
Bajando dirección Ripoll me encuentro con  Pau Xuminu... el muy cabrón me adelanta. Después de cruzar Ripoll cojo la carretera que nos lleva al Coll de Creu y al Coll de Canes....allí atrapo a  Pau y continuamos juntos un buen rato hasta coronar el Coll de Canes. Durante la bajada, rápida y peligrosa, cada uno coge su ritmo..... Esta carretera, secundaria, nos devuelve a Olot y llegamos al final de la corta donde me despido de  Pau. Aquí empieza mi sufrimiento, heavy heavy...pero no metal.... heavy mountain.... la conocida subida al Coll de Brecons. Justo antes de subir hay un avituallamento y me reencuentro con  Robert. Decidimos continuar juntos.... él tenía un punto de gas más que yo pero coronamos Brecons juntos. Con una altitud de 1132 m, rampas máximas del 18% y un desnivel acomulado de 658 m ...... es un puerto de 8,17 km de primera categoría que te las hace pasar negras y de todos colores.....orgulloso de mí y de no rendirme. 

Empezamos el descenso dirección Manlleu.......aprovecho para recuperar fuerzas. Justo antes de llegar hay un control de paso. Aquí ya traemos 130 km en las piernas y aprovechamos para comer y beber. En este momento empieza la subida hasta Coll de Condreu.... primero pasando por St. Martí *Sescors, l'Esquirol, Can Toni Gros y Can Bach ...aquí ya estoy solo..... Robert ha abierto gas y yo ya estoy faltado de fuerzas. Ya son 149 km.....y las rampas empiezan a hacerse notar. Bebo algo..... y pensando que me queda poco saco fuerzas de dentro mí para hacer el tramo final, son pocos km ...pero duros. Sigo pedaleando hasta coronar Coll de Condreu con 162 km y sólo me queda coronar Coll de Úria...con 169 km que sacan humo.....trabajo hecho y a partir de aquí empieza la bajada hasta St *Esteva d'en Bas.... decido hacerla sin pedalear..... no podía más....  me quemaba el vientre......y de golpe veo la luz...... la meta.... orgulloso de ser un finisher..... el sufrimiento no me ha hecho abandonar, vale la pena........mis intenciones son las de volver el próximo año....... todos los Esquenaplats queremos felicitar a la organización, una de las mejores.... todo muy controlado y regulado con máximo rigor deportivo. 

Felicito también a mis compañeros que han hecho un buen papel, como siempre..... empezando por el primero....
Oriol, .....5 horas 26 *min 
Franco ........5 horas 37 *min
Xavi *Pages.... 5 horas 39 *min
Robert Vidal ....6 horas 9 *min
Moi......6 horas 53 min

y nuestro benjamín.... Damià optó para hacer la corta y guardar las fuerzas por la Quebrantahuesos que falta poco.... Vengaaaaa!!!





LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!