EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimecres, 29 de maig de 2013

ENTRE PLUJA I VENT.........

Ja aquest mes i si mal no recordo  nomes tenim puja i vent serà el cambi climàtic???? serà que el estiu no vol entrar??? serà que el sol a perdut força???? be la veritat es que no se la resposta....... el que si se i veig es que no podem sortir a entrenar sense que ens mullem o que el maleit vent et faci la sortida molt mes dura del que es....el cap de setmana varem sortir amb la de carretera, el dissabte a fer Llança i Perafita com no amb el vent de cares Tramuntana......va ser dur però si no no sortim ....al final 90km i cap a casa....las cessacions no molt bones però es el que i ha.....
 
Diumenge, alguns varem fer Santa pellaia i cap a casa i els altres Puig d' Arques passant per la ganga, jo personal ment no em sentia amb ganes de fer tirada llarga i vaig decidir fer Santa Pellaia......a bon ritme però clar no es el mateix, ja tornant cap a casa amb 80km varem apretar una mica, las cessacions millors, molt millors que el dia anterior que me estar passant un dia no puc amb la meva anima i l'altre tiro de valent !!!!!....no entenc res però com que tampoc tinc que demostrar res a ningú ja estic content i poc a poc aniré millorant.....





























LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!