EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimecres, 10 d’abril de 2013

UN MATÍ GENIAL DE BTT A SANT JORDI....

Diumenge 6:45 matí, em llevo per poder menjar alguna cosa i anar a l'Hyptnos on em quedat tots els esquenapelats que anem a la btt de Sant Jordi. Després de fer el café i carregar les màquines marxem direcció   Sant Jordi. Aparcament, com ja és habitual, al camp de fútbol i anem a fer la inscripció....allà saludem uns quants companys de batalles.  Descarrego la bici i vaig cap a la parrilla de sortida.....a les 9:15 aprox donen la sortida a maricon l'últim.... començo bé, acompanyat d'en Xavi  i el tiu, que li sobra energy,  comença a apretar i el perdo ràpidament, segueixo apretant i em faig el meu lloc i decideixo disfrutar la btt al màxim. Agafo un ritme constant que consdero que el puc agunatar pràcticament tota la carrera. Pasem per corriols d'aquells que només els de Sant Jordi saben fer, corriols i camins nèts i molt ben marcats. Pasem per zones amb molt de fang, aquí sí que els de St. Jordi no hi tenen res a fer, amb la que va caure la nit anterior no podíem trobar-ho de cap més manera.... la natura mana i nosaltres l'hem de gaudir en el seu estat pur. El circuit va ser practicable  a un 80% la resta  a peu per evitar enfonsar la bici en el fangueig. Segueixo a bon ritme, rieres petites i fang fins a les celles pero la meva campiona, com sempre, no em falla en cap moment,  ni en les pitjors batalles. A l'arrivar em sentía  cansat ja que el sobresforç de pedalejar en el fang em va fer cremar el dinar i el sopar de tres dies seguits pero, a nivell general, molt content,  tots els esquenapelats hem pogut gaudir d'una autèntica btt gràcies a SANT JORDI ...sou els millors.....ara... fins l'any vinent!!!!





LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!