EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimecres, 17 d’abril de 2013

LA PORTALS 2013 LA MEVA PRIMERA I NO SERA LA ULTIMA!!!

Aquest passat diumenge vaig assistir a la IV edició de la Portals 2013. Vaig anar sense cap altre component de l'equip ja que ells  van anar a fer els Ports del Montseny i com sempre han donat la talla, quins campions. Van disfrutar molt  i van tenir molt bones sensacions de resistència.  Jo vaig anar a Collbató amb 2 únics objectiu: disfrutar de la marxa i finalitzar en bones condicions.  Vam llevar-nos encara de nit i que us haig de dir....aquella hora no hi ha gana,  per tan,  vam marxar de casa sense menjar res. A mig camí ens vam aturar a esmorzar i sense adonar-nos  ja érem a Collbató. Vaig ser dels primers en recollir el dorsal amb mallot de regal, tot un detallas. 
 Aquest any, per tal de fer una sortida sense taps, l'organització va decidir fer una arrencada en calaixos..... si ho hagués sabut abans  hagués anat a buscar una bona posició pero bé,  podria dir que vaig sortir entre el 5è o 6è calaix de corredors. La sortida va ser dinàmica..... vaig sortir apretant una mica per poder-me fer un lloc i seguidament vaig anar dosificant l'energia ja que  m'esperaven km i km de btt per les terres de Montserrat. 
Gairebé tota la marxa és pista en un terreny sec. Els organitzadors van anunciar que aquest any al final de la marxa hi hauria una petita dificultat. Després dels 62 km el que ve menys de gust és una dificultat pero orgullós de mi mateix ...vaig superar sense problemes la mega pujada de pedrots que ens esperava de regal final...quines postres!!! Tot el circuit va ser molt ordenat i net, molt ben marcat i gràcies als calaixos no vaig patir taps.
 Crec que vaig tenir una carrera impecable.... vaig superar les meves expectatives ja que pensava que  acabaria perjudicat, fos i vaig arribar eufòric.... el secret?.... anar sol...sense presions, sense referents.... al meu rotllo.....anar sol és una bona ocasió, crec que la millor, per retrobar-se un mateix, jo i la bici, jo i el meu ritme,  jo i el meu nivell, i recomano a tothom assistir alguna marxa sol... per avaluar-se un mateix, sense comparacions amb companys d'equip o d'altres, coneguts o desconeguts,  jo i només jo, és una bona manera per anar al TEU ritme....... aixi no cremes gasoil i en tens per tota la tirada, llarga o curta, amb dificultat o sense, simplement em vaig sentir lliure....... i aixó m'ha anat molt bé... ha estat un entrenament i una bona injecció d'autoestima. M'he valorat i puc, puc en tot, puc en tots els reptes que em proposi,  tinc resistència, tècnica, passió....què més vull?  no haig de demostrar res a ningú... només a mi mateix i gràcies a la Portals ho he fet aixó sí, sempre i quan vagi al meu ritme. Encara no han sortit les classificacions pero crec que he acabat en bona posició. Bones sensacions, em sento un  heman i ara toca preparar-me per els reptes que em queden, que no són poca cosa:  QH'13, Terra de Remences, Monegros....tela nanos..... to be continued!!!






























LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!