EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimarts, 12 de març de 2013

COPA CATALANA INTERNACIONAL 2013...

El dissabte alguns esquenapelats vam anar a Banyoles a muntar el box i fer les primeres inscripcions. De pasada vam fer alguna volta al circuit sobretot per provar el terreny, després de tantes plugues calia tastar-lo. Vam pasar la tarda del dissabte enllestint els últims preparatoris i ....llestos.....tot a punt per diumenge.
 Sortida habitual a les 7 del matí des de l'Hypnos. Part de l'equip van marxar amb el shuttel bus del càmping Las Dunas i d'altres en cotxe que anaven arribant dosificadament. Va ser un un dia especial, de pel·lícula. Un sol espectacular i un ambient  sa maco de veure.  Com cada any  vam pujar a tarima i vam fer la presentació de part de l'equip. Som un equip complet...em refereixo que hi ha generacions per triar i remenar, per tan, vam tenir que estar pendents de diferents sortides. Durant la primera tongada...vam sortir jo, en Mia i l'Oriol com a Master 40 fent un total de 2 voltes enteres i mig circuit de la part final, tot i que el fèiem al principi. En aquesta primera tongada també competia el nostre campió, en Joan Costal, en categoria Master 60 i des d'aquí el felicitem  ja que va fer podi aconseguint un tercer lloc molt ben merescut. En la segona tongada van participar en Xavi i en Robert en categoria Master 30.... ells van fer un total de 4 voltes i mitja. La tercera tongada ja era per els cracks.... i nosaltres  dutxats i com nous  vam anar a gaudir de l'espectacle  com espectadors.

Personalment penso que és un circuit dur...cal tenir les energies disparades perque han de sobrar forces per poder  acabar-la en bones condicions. El nivell tècnic ha de ser elevat....cal disposar d'una tècnica precisa per poder afrontar els repatxons surrealistes que et vas trobant en el camí..... un camí que no s'acaba mai .....es fa llarg com una anaconda....... el que sí s'acaba són  els cartutxos... i l'energia que en aquest tipo de competició va disminuint com el termòmetre dins d'un congelador. És un circuit que crema...peró no pel sol ...sino per el zig zag constant en pujada i en baixada.
Les meves sensacions són fluixes....fa temps que he perdut el toc..... em cal més entrenament peró estic content perqué la vaig acabar lluitant  fins el final.

De part del club.... volem agraïr a tota la gent que va venir a saludar-nos a la carpa...... coneguts i amics..... i també  a dos components de l'equip......a l'Edu Olivares per venir a donar-nos suport, cada any,  amb la seva família i a en Toni Cubero per animar-nos des de primera hora i formar part d'aquest dia tant especial  juntament amb tots els companys d'equip, tan els que van participar, com els que van estar animant i fent família de club.
Després de tot .... vam acabar la jornada fent  un bon dinar  a l'Escala...... a comentar la jugada i les que queden. Fins aviat!!!









El sábado algunos esquenapelats fuimos a Banyoles a montar el box y hacer las primeras inscripciones. De pasada hicimos alguna vuelta al circuito sobre todo para probar el terreno, después de tantaslluvias había que probarlo. Pasamos la tarde del sábado terminando los últimos preparativos y ....listos.....todo a punto para el  domingo.
Salida habitual a las 7 de la mañana desde Hypnos. Parte del equipo se marcharon con el shuttel bus del camping Las Dunas y otros en coche que iban llegando dosificadamente. Fue  un día especial, de película. Un sol espectacular y un ambiente sano bonito de ver. Como cada año subimos a la tarima e hicimos la presentación de parte del equipo. Somos un equipo completo...me refiero que hay generaciones para elegir y remover, por tanto, tuvimos que estar pendientes de diferentes salidas. Durante la primera tanda...salimos yo, Mia y Oriol como Master 40 haciendo un total de 2 vueltas enteras y medio circuito de la parte final, a pesar de que lo hacíamos al principio. En esta primera tanda también competía nuestro campeón,  Joan Costal, en categoría Master 60 y desde aquí lo felicitamos puesto que hizo podio consiguiendo un tercer lugar muy bien merecido. En la segunda tanda participaron  Xavi y  Robert en categoría Master 30.... ellos hicieron un total de 4 vueltas y media. La tercera tanda ya era para los cracks.... y nosotros duchados y como nuevos fuimos a disfrutar del espectáculo como espectadores. 

Personalmente pienso que es un circuito duro...hay que tener las energías disparadas porque tienen que sobrar fuerzas para poder acabarla en buenas condiciones. El nivel técnico tiene que ser elevado....hay que disponer de una técnica precisa para poder afrontar los repechones surealistes que te vas encontrando en el camino.....un camino que  no se termina nunca .....se hace largo como una anaconda....... lo que sí se acaba son los cartuchos... y la energía que en este tipo de competición va disminuyendo como el termómetro dentro de un congelador. Es un circuito que quema...pero no por el sol....sino por el zig zag constante en subidas y bajadas. 


Mis sensaciones son flojas....hace tiempo que he perdido el toque..... me hace falta más entrenamiento peró estoy contento porque la acabé luchando hasta el final.
De parte del club.... queremos agradecer a toda la gente que vino a saludarnos en el box...... conocidos y amigos..... y también a dos componentes del equipo......a Edu Olivares para venir a apoyarnos, cada año, con su familia y a  Toni Cubero para animarnos desde primera hora y formar parte de este día tant especial junto con todos los compañeros de equipo, tan los que participaron, como los que estuvieron animando y haciendo familia de club. 
Después de todo ... terminamos la jornada ....con una buena comida en la Escala...... a comentar la jugada y las que quedan. Hasta pronto!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!