EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 10 de febrer de 2013

OPEN TACTIC A AIGUAVIVA


Tremenda carrera la d'avui......una bogeria pero als autèntics btteros és el que ens agrada.
A primera hora ja érem a Aiguaviva, nosaltres i moltes cares conegudes. Hi havia un bon ambientillo.....els mateixos cracks de sempre i del nostre equip jo i en Xavi que som els que fem aquest open..... de principi ....a fi. Només ens queda Les Planes, company, gasssssss!!!
 Avui hem intentat no posar-nos a la cua de la sortida..... ens hem col·locat en una bona situació..... i la sortida a tot drap. El circuit  ha estat a la talla d'un OPEN...en tot moment és un circuit trenca cames.....no era una ruta amb pujades llargues...ja que la geografia no ho permet pero puc dir que d'avorrit res... tot el contrari..... puja i baixa.......puja i baixa..... i algún tall impracticable que calia baixar de la bici. Tècnicament li el valoro en un 8 i la dinàmica  en  un 10 ja que era frenètic com a mi m'agrada.
Les sensacions, tot hi el refredat que arrastro des de la setmana pasada, han estat bones. Reconec que cal posar-me les piles.... bons entrenaments i una mica de dieta i serà la manera d'afrontar els meus reptes.  Tinc ganes de fer la tercera i valorar la meva posició final de l'Open pero per això encara queda una setmana, paciència.
  A l'arribada ens esperava un bon entrepà, que bo que estava i en aquell moment entra de collons....... i avui sí amics, avui  m'esperava ..... una bona  dutxa amb aigua calenta.
Des d'aquí vull felicitar a l'organització .....el circuit ha estat fantàstic, el temps ens ha acompanyat i l'ambient immillorable.
Us penjo les fotos d'avui  i algunes de la sortida d'ahir que vam fer pel nostre estimat Montgrí 3 esquenapelats tocats per la tramunatana.
Fins la pròxima..... que serà ben aviat!!!











Tremenda carrera la de hoy......una locura pero a los auténticos btteros es lo que nos gusta. 
A primera hora ya éramos en Aiguaviva, nosotros y muchas caras conocidas. Había un buen ambientillo.....los mismos cracks de siempre y de nuestro equipo yo y  Xavi que somos los que hacemos este open..... de principio ....a fin. Sólo nos queda Las Planes, compañero, gasssssss!!! 
Hoy hemos intentado no ponernos en la cola de la salida..... nos hemos colocado en una buena situación..... y la salida a todo trapo. El circuito ha estado a la talla de un OPEN...en todo momento es un circuito rompe piernas.....no era una ruta con subidas largas...puesto que la geografía no lo permite pero puedo decir que de aburrido nada... todo lo contrario..... sube y baja.......sube y baja..... y algún cacho impracticable que había que bajar de la bici. Técnicamente  lo valoro en un 8 y la dinámica en un 10 puesto que era frenético como a mí me gusta. 
Las sensaciones, todo y el resfriado que arrastro desde la semana pasada, han sido buenas. Reconozco que hay que ponerme las pilas.... buenos entrenamientos y un poco de dieta y será la manera de afrontar mis retos. Tengo ganas de hacer la tercera y valorar mi posición final de la Open pero por eso todavía queda una semana, paciencia. 
A la llegada nos esperaba un buen bocadillo, que bueno que estaba y en aquel momento entra de cojones....... y hoy sí amigos, hoy  me esperaba ..... una buena ducha con agua caliente. 
Desde aquí quiero felicitar a la organización .....el circuito ha sido fantástico, el tiempo nos ha acompañado y el ambiente inmejorable
Os cuelgo las fotos de hoy y algunas de la salida de ayer que hicimos por nuestro querido Montgrí 3 esquenapelats tocados por la tramunatana. 
Hasta la próxima..... que será bien pronto!!!



LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!