EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dilluns, 25 de febrer de 2013

MIX DE SORTIDES

Ho reconec, he estat molt i  molt mandros.
Fins avui no he tingut ganes de posar-me a l'ordinador i explicar-vos les últimes. En primer lloc......ens hem de remontar al diumenge de la setmana pasada. Va tenir lloc a territori nyerro l'última btt de l'Open Tàctic. Que com em va anar? osti al canto i nyanyo al front. Vam llevar-nos aviat...... i cap a les Planes d'Hostoles....érem uns quants..... jo, en Xavi, en Robert.... i en Gil....un company francès. Allà també ens hi esperaven en Mia i la Cristina. La carrera ens feia respecte......ja que és un territori ple de corriols tremendos i que no són fàcils de plantar-los cara. Cal tenir tècnica i sobretot estar al lloro que si et despistes..... patam....ho podreu comprovar a les fotos. Tots vam tenir un problema o altre. En Xavi no va durar ni un telediari..... va petar la cadena. En Robert se li va entortolligar la cadena entre els pinyons. En Gil va rajà la coberta i jo em vaig fotre d'oros i em vaig llençar a la piscina de caps, mai millor dit! En Mia va ser l'únic que la va acabar en condicions i amb una bona mitja. Les meves sensacions van ser baixes i quan no n'hi ha no en pot rajar. El més important és que vam disfrutar en tots les 3 carreres de l'open i el territori nyerro ens dóna un no sé què, què sé jo que ens encanta, adrenalina a tope en corriols canyeros i salvatges.

Ahir dissabte vam dedicar les nostres forces a pedalejar per la sorra i les pedres del Montrgrí. Un vent que gairebé ens fa arrencar el vol. Tres horetes i cap a casa que quan bufa així és on s'hi està millor.

Avui  ens hem escapat de la tramuntana i hem anat a Cruïlles. Hem fet ruta pels Metges i Puig d'Arques amb una fred que glaçava el líquid dels frenos. Ha estat una sortida dura de pujades i amb 2 corriols de baixada. La sortida d'avui no requeria  tècnica però ha estat un bon planillo per sortir sense bufarades i canviar de terreny.  Han estat  30 km de btt ligth....i amb molt bona companyia.

Lo reconozco, he estado muy perezoso.
Hasta hoy no he tenido ganas de ponerme al ordenador y explicaros las últimas. En primer lugar......nos tenemos que remontar al domingo de la semana pasada. Tuvo lugar en territorio "nyerro" la última btt de  el Open Táctic. Que como me fue? me pegué una ostia que me dejó huella en la frente. Nos levantamos pronto...... y salimos dirección  les Planes d'Hostoles....éramos unos cuántos..... yo,  Xavi,  Robert.... y  Gil....un compañero francés. Allí también nos esperaban Mia y Cristina. La carrera nos hacía respeto......puesto que es un territorio lleno de senderos tremendos y que no son fáciles de plantarles cara. Hay que tener técnica y sobre todo estar al loro que si te despistas..... paffff....lo podréis comprobar en las fotos. Todos tuvimos un problema u otro.  Xavi no duró ni un telediario..... estalló la cadena.  Robert se le va lió la cadena entre los piñones.  Gil rajó la cubierta y yo me caí de cabezas al agua! Mia fue el único que la acabó en condiciones y con una buena media. Mis sensaciones fueron bajas. Lo más importante es que  disfrutamos en todos las 3 carreras de el open y el territorio "nyerro"  nos da un no sé qué, que sé yo que nos encanta, adrenalina a tope entre senderos cañeros y salvajes.

Ayer sábado dedicamos nuestras fuerzas a pedalear entre la arena y las piedras del Montrgrí. Un viento que casi nos hace arrancar el vuelo. Tres horillas y hacia casa que cuando sopla así es donde se está mejor.

Hoy  nos hemos escapado de la tramuntana y hemos ido a Cruïlles. Hemos hecho ruta por los Metges y el Puig d'Arcas con una frío que helaba el líquido de los frenos. Ha sido una salida dura de subidas y con 2 senderos de bajada. La salida de hoy no requería técnica pero ha sido un buen plan para salir sin viento y cambiar de terreno. Han sido 30 km de btt ligth....y con muy buena compañía.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada