EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 19 de gener de 2013

BTT PEL MOLTGRI AMB ESTAT PUR.........

AVUI COM QUE ELS DEL TEMPS DEIEN QUE FARIA TANT MALT TEMPS EM DECIDIT SORTIR  A RODAR PROP DE CASA, LA SORTIDA EM FET BASICAMENT AL MONGRI , CASA DEL GUARDA, CORRIOL DE BAIXADA PER LA DUNA GRANT, TORNAR A PUJAR I FER CORRIOLS DE LA PART DE LA ESTARTIT, AVUI EM PATIT UN PETIT ACCIDENT DEL COMPANY MARC QUE ESPEREM ET RECUPERIS AVIAT, DESPRÈS DE EM DECIDIT SEGUIR JA QUE ENCARA ERA D'HORA, TAMBÉ DESTACAR ENS HA ACOMPANYAT EL COMPANY RAMON UN BIKER AMB POTENCIA, DESPRÈS DE FER ALGUN CAMÍ MES I REPARA EL REVENTON D'EN JOAN EM TORNAT CAP A L'ESCALA ......AQUÍ PENJO ALGUNA FOTO QUE HE POGUT FER AVUI....SALUT

















LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!