EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dijous, 1 de novembre de 2012

PUJADA A LES SALINES...46km

Avui hem decidit pujar a les Salines amb la btt. A primera hora feia fresca, el temps ha canviat, i ens abrigat per contrarestar els 6 graus de temperatura que posen la pell de gallina. Després d'esmorzar hem agafat el cotxe fins a Darnius. Hem  descarregat les màquines i hem tirat direcció  Maçanet de Cabrenys pujant per una pista que arriva fins al poble. Un cop hem atravesat Maçanet hem agafat un camí que puja durant uns dos km fins  la pista de les Salines i ja no deixa de pujar i pujar  fins a dalt de tot,  la veritat és que la pujada és dura. La baixada és ràpida,  llarga i cansada sobretot de mans que queden tocades. Ha estat un matí de btt amb bons amics ...... bon ambient i bona temperatura ja que  quan ha sortit el sol  si estava de conya, nosa ens feia la roba. En total ens han sortit 46km.......la màquina  nova d'en Mia ........perfecte estreno .....una 29er de collons....fins la pròxima!!!

Hoy hemos decidido subir a las Salinas con la btt. A primera hora hacía fresco, el tiempo ha cambiado, y nos hemos abrigado para contrarrestar los 6 grados de temperatura que ponen la piel de gallina. Después de desayunar hemos cogido el coche hasta Darnius. Hemos descargado las máquinas y hemos cogido dirección Maçanet de Cabrenys subiendo por una pista que llega hasta el pueblo. Una vez hemos cruzado Maçanet hemos cogido un camino que sube durante unos dos km hasta la pista de las Salinas y ya no deja de subir y subir hasta llegar arriba, lo cierto es que la subida es dura. La bajada es rápida, larga y cansada sobretodo de manos que quedan tocadas. Ha sido una mañana de btt con buenos amigos ...... buen ambiente y buena temperatura ya que cuando ha salido el sol si estaba de cojones, incluso nos  estorba  la ropa. En total nos han salido 46km ....... la máquina nueva de  Mia ........ perfecto estreno ..... una 29er de cojones .... hasta la próxima!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada