EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 18 d’agost de 2012

SORTIDA CAP DE CREUS 100KM MOLTA XAFOGO

Avui una sortida entretinguda ja que em començat el mati amb molta boira, però després de passar pel càmping Las Dunas a recollir ciclistes em agafat direcció a Roses per començar a pujar Perafita ja al començament la calor era insoportable però amb patiment i esforç superem el port...la baixada a Cadaqués rapida però es agraïda, ja començem a fer la carretera que ens porta al Cap de Creus una carretera trencacames puja i baixa......quina calorrr!!!!!!!......al Cap de Creus  recuperem foçes i observem el maravellos paisatge que des de allà es pot gaudir......ja de camí a Cadaqués recuperem aigua per poder començar la pujada a Perafita per poder tornar a Roses, la tornada rapida a bon ritme sobretot la recta de sant Pere crec que anàvem a 49 tot el rato costava segur el ritme, al  final ens an sortit 100km...mati genial ...

Hoy una salida entretenida ya que hemos empezado la mañana con mucha niebla, pero después de pasar por el camping Las Dunas a recoger ciclistas me cogido dirección a Roses para empezar a subir Perafita ya al comienzo el calor era insoportable pero con sufrimiento y esfuerzo superamos el puerto ... la bajada en Cadaqués rápida pero se agradecida. Ya empezando a hacer la carretera que nos lleva al Cap de Creus una carretera rompepiernas sube y baja ...... qué calorrr!! .... .. el Cap de Creus recuperamos Fuerzas y observamos el maravilloso paisaje que desde allí se puede disfrutar ...... ya de camino a Cadaqués recuperamos agua para poder empezar la subida en Perafita para poder volver a Roses, la vuelta ,rápida a buen ritmo sobre todo la recta de San Pedro creo que íbamos a 49 todo el rato costaba seguro el ritmo, al final nos an salido 100km ... una mañana genial ...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada