EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 25 d’agost de 2012

SANT PERE DE RODES 92KM.....ESQUENAPELATS

Avui em sortit a les 8 com es avitual aquests dos mesos d'estiu, avui tocava pujar a Sant Pere de Rodes ja que aquest mes no aviem pujat en cap moment, la sortida tranquil·la fin al càmping on desprès de recollir els companys em agafat deireccio a Castelló on ja em agafat un bon ritme allà ens em trobat al company Josep Maria (amatstrong cicling team) que ens ha acompanyat a fer tota la volta, a Vilajuïga ja cada cual seu ritme jo ritme tranquil però constant.......amb en Jordi (pixa) i en Mia, mestres pujava he anat recordant que aquest port no es fàcil jejeje però be anar fent.....ja al cim em recuperat forçes i ja baixar fins a Port de La Selva on em agafat aigua i fer un petita parada per esperar en Xavi que avia sortit mes tart, la pujada a Perafita com sempre es rapida però xafogosa,com empres a ritme mig on al coronal ja sense para em baixat a Roses on direcció Castelló per poder emplenar bidons i afrontar la tornada a tota ostia fins a Sant Pere allà en Joan ens a deixat i nosaltres fins a L'escala per poder fer la cervesa de rigor.......en total ens ant sortit 92km.......ja comencem a tenir ganes de agafar la btt....companys ja queda poc el setembre farem la trancisio jejeje ...........veurem demà si la tramuntana ens deixa sortir a rodar!!!!!  gassss






Hoy emos salido a las 8 como es avitual estos dos meses de verano, hoy tocava subir a Sant Pere de Rodes ya que este mes no habíamos subido en ningún momento, la salida tranquila hasta al camping donde después de recoger los compañeros emos cogido deireccion  Castellón donde ya emos cogido un buen ritmo allí nos hemos encontrado al compañero Josep Maria (amatstrong cicling team) que nos ha acompañado a hacer toda la vuelta, en Vilajuïga ya cada cual su ritmo yo ritmo tranquilo pero constante .... ... con Jordi (pixa) y  Mia, mientras subía he ido recordando que este puerto no es fácil jejeje pero bueno ir haciendo ..... ya en la cima emos recuperado fuerzas ,  bajar hasta Port de la Selva donde emos cogido agua y hacer un pequeña parada para esperar Xavi que avia salido más tarde, la subida a Perafita como siempre  rapida pero bochornosa, como siempre a ritmo medio donde el coronarlo emos  bajado en Roses donde dirección Castellón para poder rellenar bidones y afrontar la vuelta a toda ostia hasta San Pedro allí  Juan nos ha dejado y nosotros hasta l' Escala para poder hacer la cerveza de rigor ....... en total nos an salido 92km ..... .. ya empezamos a tener ganas de coger la btt .... compañeros ya queda poco en septiembre haremos la Transición jejeje ........... veremos mañana si la tramontana nos deja salir a rodar! ! gassss

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!