EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 15 d’abril de 2012

CARRETERA DISSABTE TRES PORTS....I....DIUMENGE BTT AMB EN TEODORO PER LES GABARRES.

Cansat dels kms fets aquest cap de setmana us penjo les fotos de la sortida de dissabte i també del diumenge. Anar sumant... aquest és el meu objectiu. Els entrenaments setmanals em serveixen per posar-me a prova en aquestes sortides de caps de setmana i adonar-me del que haig de millorar i del que ja estic millorant.

El dissabte vam fer una ruta que feia temps que voliem fer:  Santa Pellaia-Romanyà-La Ganga.  Al començament de cada port cada un va agafar el seu propi ritme. A dalt recuperàvem forces mentres esperàvem que anéssin arribant tots per fer 4 fotos de rigor. Vam continuar direcció  Romanyà, personalment vaig pujar a bon ritme, és un port curt peró intens. Un cop a dalt  vam carregar d'aigua i  vam començar el descens molt ràpid fins  a Calonge per poder pujar l'últim port de la jornada:  la Ganga. Anomenat també com "el chollo" puc dir que és un port no massa dur peró que et fa confiar fins al punt de pujar-lo a un ritme ràpid i en conseqüència et desgasta més del que un es pot imaginar.  Vam continuar fins a la Bisbal i des d'allà ja vam fer l'últim tram fins a  l'Escala. Aquesta petita etapa la vam desenvolupar a un  ritme alt, en quan a la velocitat, sembla que la gent té ganes d'arribar per poder fer la cervesa. En total ens van sortir 120km.

La sortida d'avui diumenge  ha estat diferent ja que la tramuntana començava a bufar.....ens hem desplaçat fins a Teolandia...........a les 9 havíem quedat per fer la sortida  des de Montras. En Teo, el sherpa, ja era allà com un pepe. Ens ha  guiat per camins que només coneix ell, per aixó és el seu territori. Corriol amunt, corriol avall....fins sumar uns 35km d'autèntic btt amb bona companyia i amb un desnivell de 1165m, info facilitada pel  gps d'en Teo, jajaja........un cap de setmana  d'Esquenapelats.....i sobretot Teodoritzats i tocats per la tramuntana.

Cansado de los kms hechos este fin de semana os cuelgo las fotos de la salida de sábado y también del domingo. Ir sumando... este es mi objetivo. Los entrenamientos semanales me sirven para ponerme a prueba en estas salidas de fines de semana y darme cuenta de lo que tengo que mejorar y de lo que estoy mejorando.

El sábado hicimos una ruta que hacía tiempo que queriamos hacer: Santa Pellaia-Romanyà-La Ganga. En el inicio  de cada puerto cada uno cogió su propio ritmo. Arriba recuperábamos fuerzas mientras esperábamos que fuesen  llegando todos para hacer las 4 fotos de rigor. Continuamos dirección Romanyà, personalmente subí a buen ritmo, es un puerto corto peró intenso. Un vez arriba cargamos de agua y empezamos el descenso muy rápido hasta Calonge para poder subir el último puerto de la jornada: la Ganga. Denominado también como "el chollo" puedo decir que es un puerto no demasiado duro peró que te hace confiar hasta el punto de subirlo a un ritmo rápido y en consecuencia te desgasta más de lo que uno se puede imaginar. Continuamos hasta la Bisbal y desde allá ya hicimos el último tramo hasta la Escala. Esta pequeña etapa la desarrollamos a un ritmo alto, en cuando a la velocidad, parece que la gente tiene ganas y prisa en llegar para poder hacer la cerveza. En total nos salieron 120km.

La salida de hoy domingo ha sido diferente puesto que la tramuntana empezaba a soplar.....nos hemos desplazado hasta Teolandia...........a las 9 habíamos quedado para hacer la salida desde Montras. Teo, el sherpa, ya estaba allí como un pepe. Nos ha guiado por caminos que sólo conoce él, por eso es su territorio. Sendero arriba, sendero  abajo....hasta sumar unos 35km de auténtico btt con buena compañía y con un desnivel de 1165m, info facilitada por el gps de Teo, jajaja........un fin de semana de Esquenapelats.....i sobretodo Teodorizados y tocados por la tramuntana.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada