EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 1 de gener de 2012

ÚLTIMA PEDALADA DE L'ANY PEL TERRITORI BORA...

Bé, primer de tot.... molt bon any nou a tothom que segueix el meu bloc. No he tingut massa temps per escriure ja que en el conjunt d'aquestes dates els compromisos familiars són el primer de tot. Ahir  vam fer la última sortida de l'any, vam sortir uns 60 bikers aproximadament. La ruta GENIAL i amb molt bona companyia.  Només destacar que vaig sofrir una caiguda de tres parells de collons, la meva cara n'és una bona mostra, vaig  sortir pel davant....el casc a pendre pel sac, per sort   "era" bo, dic era pq ja ha passat a millor vida!! donar les gràcies a la gent del S.S.Serinya....per la btt localitzada al territori Bora....genial!!!         

Bien, antes que nada.... muy buen año nuevo a todo el mundo que sigue mi blog. No he tenido demasiado tiempo para escribir, en  estas fechas los compromisos familiares estan por delante. Ayer hicimos la última salida del año, salimos unos 60 bikers aproximadamente. La ruta GENIAL y con muy buena compañía. Sólo destacar que sufrí una caída de tres pares de cojones, mi cara es una buena muestra, salí por delante....el casco a tomar por saco, por suerte "era" bueno, digo era pq ya ha pasado a mejor vida!! dar las gracias a la gente del S.S.Serinya....por la btt localizada en el territorio Bora....genial!!! 

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!