EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 11 de desembre de 2011

BTT PER SALINES-BASSEGODA....esquenapelats!!!!















Avui desprès de llevar nos aviat em anat fins Albanyà a fer la pedalada btt ...feia molta fret Peró les ganes de fer btt eran mes grosses.....fer inccripccio i a descarregar les maquines..a les 9:15 ens an donat la sortida que ha començat amb pujada uns 7 km.....on me notat cansat i veia que la maquina no funcionava be així que he decidit pujar a bont ritme Peró regulant les forces....una vegada a dalt me recuperat i tots junts em pogut rodar a bont ritme....nomes destacar la baixada que l'em fet rapida.....els  5 esquenapelats que avui ens em desplaçat hasta allà em arribat tots junts i com no els primers ja que es tractava de una pedalada i no una carrera...salut    penjo les fotos d'avui:  

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!