EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 13 de novembre de 2011

CARRETERA SANTA PELLAIA....80km

Feia dies que no tocava la bici de carretera i vam decidir sortir tots els companys a fer  carretera i manta. A primera hora del matí hi havia molta boira però, poc a poc, mentre decidíem anar a Santa Pellaia,  es va anar escampant. La sortida no té massa problema, ritme suau fins el començament de la pujada. Començo a pujar a molt bon ritme, disfrutant ja que duia un bon ritme i no anava gens forçat. En general molt  bones sensacions i sobretot els millors companys de ruta......ens han sortit 80km....Afegir que durant  la tornada en Lute, sense voler i sense cap mala intenció  em va xocar per darrera i la coberta va anar a prendre pel cul i  un cop petit al quadre però bé no passa res, coses que passen ...us penjo les fotos ....


Hacía días que no tocaba la bici de carretera y decidimos salir todos los compañeros a hacer carretera y manta. A primera hora de la mañana había mucha niebla pero, poco a poco, mientras decidíamos ir a Santa Pellaia, se fue esparciendo. La salida no tiene demasiado problema, ritmo suave hasta el comienzo de la subida. Empiezo a subir a muy buen ritmo, disfrutando puesto que llevaba un buen ritmo y no iba nada forzado. En general muy buenas sensaciones y sobre todo los mejores compañeros de ruta......nos han salido 80km....Añadir que durante el retorno Lute, sin querer y sin ninguna mala intención, me chocó por detras.....la cubierta fue a tomar por el culo y un golpe pequeño en el cuadro pero bien no pasa nada, cosas que pasan ...os cuelgo las fotos

2 comentaris:

Jordi Riu ha dit...

Moi quina sort que no has tingut pluja, avui ha tocat fer corrons i mola el caminaria de la part dreta del teu blog,jeje.
Encara m'estic varallant ara quan publiques el teu article em surt el noreply@blogger.com (Jordi Riu) en a tu et surt bé Moi Llenas a EL BLOC D'EN MOI .No hi ha manera.
Que sigui feliç amb salut i kms.

Moi Llenas ha dit...

Hola Jordi a mi em surt be pero veig que avui hi ha problemes per que com a seguidors em surten 50 i a vegades em surten 48....be jo tambe et segueixo, em de quedar per fer alguna sortida junts ja mirarem amb L'Amat de fer alguna de les seves...salut.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!