EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 20 de novembre de 2011

BTT PER LA ZONA DE ROSES GENIAL!!!!!!!

Avui desprès de estar tota la nit poguent no pensava sortir amb bici , Peró al llevarme veig que no cau ni una gota......collons penso podrem sortir amb bici genial!!!  faig alguna trucada als companys de sempre i al final tres valents decidim sortir la zona la de Roses on l'aigua no fa tant de fang......anem-hi, allà el mati genial pugem per la pista de Roses a Cadaqués on ens desviem per agafar una que puja al Peni, allà agafem un corriol de baixada guapissim amb la dificultat que avui estava el terreny mullat Peró decidim fer-lo, la veritat no recordava que fos tant guapo em disfrutat de valent, em agut de atravesat alguna riera ocasional com podreu veure a les fotos per-ho em disfruta de valent, ja a baix en Xavi a punxat i amb les preses del mati dingu portava cap manxa, allà em decidit tornar cap al coche, ell s'ha quedat i jo i l'Oriol em anat a buscar els cotxes i tornar per recollir-lo, be un mati diferent i vist el temps que fa podem considerar que el mati ha sigut de regal ja que no ens ha plogut en cap moment.....la crònica del dissabte la penjaré entre setmana ja que vaig faltat de temps......salut..  

2 comentaris:

xevi d'Olot ha dit...

us esperem diumenge dia 27 a les 8 del mati a Montagut farem una ruta per l'alta garrotxa anirem cap a Sadernes ,Coll de Riu ,Can Nou , Can Garrofi,Bac de Can Manera, Polí,Creu de Faja ,El Sarradell,Sadernas i Montagut aproximadament uns 50 Km tots .
Seria bo que portessiu alguna cosa per menjar que farem una parada per esmorzar.
Si necesiteu posar-vos en contacte al nostre blog es al google cc montagut
apa siau i fins diumenge

Moi Llenas ha dit...

alla serem!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!