EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dijous, 3 de novembre de 2011

BTT EN ESTAT PUR - PRE TRAMUNTBIKE 2012

Començo la crònica destacant l'hora d'inici de la ruta,  concretament em vaig llevar a les 5:30 del matí en un dia de festa, estem sonats!!! vam carregar les màquines i vam sortir a les 6 del matí. Abans de continuar vull destacar que va valdre la pena matinar perque la sortida va ser d'alt nivell. Vam ser 5 valents, 5 esquenapelats, jo, en Jordi, l'Oriol, en Fran i en Mia. Vam parar a esmorzar a Amer i ja continuem fins a l'Hostal del Fang on vam trobar-nos amb els companys d'Ambisist.  Preparem les màquines i pel carril bici agafem direcció Les Preses on comencem a fer la pujada  a Xenacs, 7-8km de pujades per asfalt,   cada un agafa el seu ritme. Personalment veig que estic bastant bé,  pujo a bon ritme i amb bones sensacions.....ja al coronar prenem aigua, fem 4 foto  i comencem tot un seguit de corriols sense parar fins al final ....corriols amb pujada-arrels-pedres per el salvatge  bosc i tot s'ha de dir que vam disfrutar de valent tot i rebre cops a les cames, als braços, ...  jejeje. Al baixar  em queden les mans dolorides de tanta tensió. He pensat un munt de vegades lo just que m'ha anat de no caure...jeje....  casi tots han caigut, alguns a l'inici...eh Mia?.....i  d'altres més tard  però hem anat caiguent tots com mosques. Els corriols eren tècnics i el millor és que  hem estrenat un corriol de la nova temporada.....a l'arribar  a l'Hostal hem pres una cervesa i cap a casa que ens esperaven les dones per dinar. Vull donar les gràcies a la gent d'Ambisit per fer-nos gaudir d'un matí d'autèntic BTT, us penjo les fotos de la sortida ...... salut...

Empiezo la crónica destacando la hora de inicio de la ruta, concretamente me levanté a las 5:30 de la mañana en un día de fiesta, estamos locos!!! cargamos las máquinas y salimos a las 6 de la mañana. Antes de continuar quiero destacar que valió la pena madrugar porque la salida fue de alto nivel. Fuimos 5 valientes, 5 esquenapelats, yo,  Jordi, Oriol,  Fran y Mia. Paramos a desayunar en Amer y ya continuamos hasta el Hostal del Fang donde nos encontramos con los compañeros de Ambisist. Preparamos las máquinas y por el carril bici cogemos dirección Les Preses donde empezamos a hacer la subida a Xenacs, 7-8km de subidas por asfalto, cada uno coge su ritmo. Personalmente veo que estoy bastante bien, subo a buen ritmo y con buenas sensaciones.....ya al coronar tomamos agua, hacemos  4 fotos y empezamos toda una serie de senderos sin cesar hasta el final ....senderos con subidas-raíces-piedras ...todo por el salvaje bosque. La verdad es que hemos disfrutado mucho aún haber recibido golpes, magulladuras y caídas.  Al bajar me quedaban las anos doloridas de tanta tensión. He pensado un montón a vecesque por los pelos no me he caído...*jeje.... casi  todos se han caído, algunos al inicio...eh Mia?.....y otros más tarde pero hemos ido cayendo  todos cómo moscas. Los senderos eran técnicos y el mejor es que hemos estrenado un sendero de la nueva temporada.....al llegar al Hostal hemos tomado una cerveza y hacia casa que nos esperaban las mujeres para comer. Quiero dar las gracias a la gente de Ambisit para hacernos disfrutar de una mañana de auténtico BTT, os cuelgo las fotos de la salida ...... salud...

Lato ha dit...

ja em suen les mans només de pensar en la Tramun... ja en porto quatre edicions i ja estic apunt pel 2012, una pedalada com dius en estat pur, la millor de les millors

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada