EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dilluns, 31 d’octubre de 2011

PERELADA UNA MARXA BTT PERFECTE.....44km..









Be desprès del cambi d'hora agafem direcció Perelada per fer la seva marxa.....jo la veritat en tenia ganes m'era igual si em trobaria fang o no nececitaba tornar a notar el ritme de carrera i l'estres de estar 2hores a fondu....referent a la marxa no cal dir massa sempre es perfecte en tots els sentits, organitzacio,recorregut que aquest any era nou, i com a novetat de aquesta edició portàvem xip si si quin nivell no? ja veieu els de Perelada san estirar be aquesta vegada....la ruta molt guapa i diferent fang, pitjades fortes,baixades a tota hòstia, fang molt de fang amb basses de aquellas que enganyen semblava que eren petites pero desprès t'enfonses jeje..al començament he aprestat fort fins on em començat a pujar allà agafo un ritme mes tranquil fins el quilometre 30 on decideixo apretar una mica fins arribar a meta on menjo el bocata i recupero forces, destacar el company Oriol cada dia estar mes fort....i en Jordi el (bergaman) que la btt no se li dona tant be com la carretera....pero ja ens fotra canya cuant anem en carretera....en total 44km amb un molt bon regust de boca.....felicitar tota la gent de Perelada per fer-nos gaudir d'una btt de nivell FELICITATS!!!! fins l'any que be...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!