EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 11 de setembre de 2011

CARRETERA EL FAR....AMB LA GANGA....100KM

Avui em sortit a fer uns 100km aprox la volta d'avui lem fet a un ritme tranquil al comensament i mes rapit cap el final on ja em rodat a un ritme mes alt em comensat direccio Torroella,Pals,Palafrugell,El Far,Llafranc,Palafrugell,Vallobrega,Palamos,Calonge,La Ganga,La Bisbal,Corça,Ultramort, Verges,Tor,Albons,L'Escala....avui ens a acompanyat un amic d'en Jordi que comensa amb els ciclisme des de aque donarli anims per seguir agafant el ritme del grup...be dema volia fer btt pero problemas de loguistica i de mandra per aixecarme d'hora em penso que tornare a sortir a les 9 amb la colla i no anire a Besalu a fet la Desfrenada ...salut...  Dema tambe fan la festa del pedal al poble...a les 9 ...





























LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!