EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 17 de juliol de 2011

MARXA BTT VILAÜR ....2011 amb molt de corriol.





























Ahir vaig descansar i avui he anat a Vilaür a fer la btt, ja  tenia ganes de fer una mica de muntanya....  bé, ens presentem Jo, l'Oriol, el seu cosí Jordi, en Mia i en Jaume Aguilera....... ja fetes les inscripcions ens hem col·locat a la sortida i després de xerrar amb altres companys ens han donat la sortida, com sempre a maricon l'últim. Jo surto darrera en Mia però ja en els primers km veig que  no tinc la xispa per poder aguantar el ritme i decideixo afluixar una mica i rodar més tranquil....després dels 10 primers km em trobo en CARLOS TEODORO i amb ell vaig tota l'estona  fins que una merda de branca de roser em fot òstia a la cara i al braç,  em tinc que parar ja que veig que sangro una mica i volia tirar-me aigua ...ja després els últims km els faig més lents fins completar els casi 38 km de la volta llarga.....destacar el tram més ben parit de la marxa .......travessar el riu  on l'aigua ens arribava fins els collons jejejeje.... i amb uns corriols molt ben marcats....felicitar a l'organització de la marxa i espero poder gaudir moltes vegades més......també espero recuperar la xispa perduda no?????? salut...



Ayer descansé y hoy he ido a Vilaür a hacer la btt, ya tenía ganas de hacer un poco de montaña.... bien, nos presentamos a primera hora Yo, Oriol, su primo Jordi, Mia y Jaume Aguilera....... ya hechas las inscripciones nos hemos colocado a la salida y después de charlar con otros compañeros nos han dado la salida, como siempre a maricon el último. Yo salgo detrás de Mia pero ya en los primeros km veo que no tengo la chispa para poder aguantar el ritmo y decido aflojar un poco y rodar más tranquilo....después de los 10 primeros km me encuentro con  CARLOS TEODORO y con él voy todo el rato hasta que una mierda de rama de rosal me pega en toda a la cara y  brazo, me tengo que parar echarme agua ya que no paro de sangrar ..ya después los últimos km los hago más lentos hasta completar los casi 38 km de la vuelta larga.....destacar el tramo más guai de la marcha .......cruzar el río donde el agua nos llegaba hasta los cojones jejejeje.... y con unos senderos muy bien marcados....felicitar a la organización de la marcha y espero poder disfrutar muchas veces más......también espero recuperar la chispa perdida no?????? salud.

1 comentari:

Anònim ha dit...

gràcies en part a la feina dels organitzadors de la cursa Despertaferro de Bàscara en un bon tram de corriols van passar per on es va realitzar aquella cursa mesos avanç

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!