EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 23 de juliol de 2011

CARRETERA...SANTA PELLAIA- ROMANYÀ- LA GANGA 114km....

Avui hem fet una volta que és maca perquè sí, 3 ports de categoria: Santa Pellaia.....Romanyà i  la Ganga. Hem sortit a les 8 del matí per poder gaudir sense presses de la ruta....avui m'he notat molt tocat, des de que vaig tornar de la QH'11 no em recupero al 100% i no estic en condicions. La veritat no sé què em passa, hauré de fer alguna cosa que si no em passarà  la iaia Antònia je je je.....avui només destacar el bon ritme que hem portat, hem fet una mitjana de 28km/h...... tots hem  donant el millor de nosaltres en cada pujada oi Jorge?????!!!!!! hoy te has comportado como un León!!!! En total ens hem  cascat 114km....... demà sortirem a les 9, a veure com em noto, salut!!!












Hoy hemos hecho una vuelta que es guapa porque sí, 3 puertos de categoría: Santa Pellaia.....Romanyà y la Ganga. Hemos salido a las 8 de la mañana para poder disfrutar sin prisas de la ruta....hoy me he notado muy tocado, desde que volví de la QH'11 no me recupero al 100% y no estoy en condiciones. La verdad no sé qué me pasa, tendré que hacer algo que si no  hasta la yaya Antonia  me va a pasar...je je je.....hoy sólo destacar el buen ritmo que hemos llevado,  una media de 28km/h...... todos hemos dado lo mejor de nosotros en cada subida verdad Jorge?????!!!!!! hoy te has comportado como un León!!!! En total nos hemos cascado 114km....... mañana saldremos a las 9, a ver como me noto, salud!!








1 comentari:

franc9518 ha dit...

dia genial i molt bon entreno....

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!