EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 12 de juny de 2011

San Pere de Rodes a ritme suau .....82km

Avui l'idea era rodar suau ja que ahir ja vam fer una ruta llarga......... al final hem decidit pujar a Sant Pere de Rodes, jo he pujat a ritme suau, una vegada a dalt hem  baixat i hem tornat cap a l'Escala, només hem fet 82km  i a l'arribar hem pogut anar a fer una bona cervesa ......demà més...ja  queda menys per la QH'11......     

Hoy la idea era rodar suave puesto que ayer ya hicimos una ruta larga......... al final hemos decidido subir a Sant Pere de Rodes, yo he subido a ritmo suave, una vez arriba hemos bajado y hemos vuelto hacia l'Escala, sólo hemos hecho 82km y al llegar hemos podido ir a hacer una buena cerveza ......mañana más...ya queda menos por la QH'11......

3 comentaris:

CYCLESPORT TEAM ha dit...

Bona nit Moi,
Em dic Isaac i soc de Castellar del vallès, ara que ve el bon temps aniré venint amb la familia més sobint a l'Escala i algun dia m'agraderia afegir-me a vosaltres en aquestes voltes que feu amb bicicleta. M'agraderia saber a quina hora sortiu els dissabtes i els diumenges. Moltes gràcies i bon bloc. Fins aviat. Isaac

Moi Llenas ha dit...

Hola Isaac, seras benbingut amb nosaltres cuant vulguis normalment el disabte sortim a les 8 del mati i el diumenge a les 9 ja que els disabtes solem fer una ruta mes llarga i el diumenge la fem mes curta... el meu correu es moillenas@gmail.com, sortim de la entrada del poble al davant de fruites Nuria..

ROBERT ha dit...

Soc Robert, el de Sant Pere que va presentar el Joan. Estic encantat del vostre grup tot i que esteu molt mes forts que jo. A la tornada em vaig despenjar a la recta de entrada a St. Pere. Les forces ja no m´acompanyavem per seguir la roda. Vaig quedar-me a Sant Pere i em vaig perdre la birra.
Ens veurem per Sant Joan algun dia.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!