EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 11 de juny de 2011

COLL DE BANYULS ...... 130KM.....DE CATALUÑA A FRANCIA.......

Avui volia fer la ultima volta llarga abans de fer la QH'11....Els Esquenapelats i en Marc Calabria hem sortit a les 8 del matí de l'Escala. El cel era amenaçador però hem decidit fer la volta igualment.....hem sortit direcció Sant Pere fins a Castelló d'Empúries i Perelada, a l'arribar a la carretera de Llançà hem girat direcció Llançà i a la gasolinera hem recuperat forces i hem esperat 2 companys que s'han afegit a la ruta, en Marc Figueres i en Ferrucciomade in Italy. Tots junts hem agafat direcció Colera, PorbouCerbère i finalment Banyuls-sur-Mer, el paisatge és meravellós. Disposen de carreteres amb túnels que canalitzen la tramuntana. A Banyuls hem agafat la carretera que puja al Coll de Banyuls.....inicialment la carretera es puja bé però al final hem fet uns rampins d'un 18% que no es podia parar ja que si ho feies la bici tirava endarrerejejeje.....Un cop a d'alt, 4 fotos i baixada molt ràpida fins a Espolla. Allà hem recarregat els bidons d'aigua i hem continuat fins a Perelada a velocitats altes, com l'Ave, entre 40 i 47 km/h ..... arribant a Sant Pere en Jordi estava tocat i hem anat rodant a un  ritme més suau fins a  l'Escala, cervesa al bar i cap a casa....a dinar....130km .....ben aprofitats. Gràcies per la bona companyia companys!!!

Hoy quería hacer la ultima vuelta larga antes de hacer la QH'11....Los "Esquenapelats" y en Marc Calabria hemos salido a las 8 de la mañana de la Escala. El cielo era amenazante pero hemos decidido hacer la vuelta igualmente......hemos salido dirección Sant Pere hasta Castelló d'Empúries y Perelada,  al llegar a la carretera de Llançà hemos girado dirección al pueblo y en la gasolinera hemos recuperado fuerzas y hemos esperado 2 compañeros que se han añadido a la ruta,  Marc Figueres y Ferruccio, made in Italy. Todos juntos hemos cogido dirección Colera, Porbou, Cerbère y finalmente Banyuls-*sur-Mer. El paisaje es maravilloso. Disponen de carreteras con túneles que canalizan la tramuntana. En Banyuls hemos cogido la carretera que sube hasta el "Coll de Banyuls".....inicialmente la carretera se sube bien pero al final hemos hecho unas cuestas de un 18%, no se podía parar puesto que si lo hacías la bici se echaba  para atrás, jejeje.....Un vez en lo alto, 4 fotos y bajada muy rápida hasta Espolla. Allá hemos recargado los bidones de agua y hemos continuado hasta Perelada a velocidades altas, como el  Ave, entre 40 y 47 km/h ..... llegando a Sant Pere  Jordi estaba  un poco tocado y hemos ido a un ritmo más suave hasta la Escala, cerveza al bar y hacia casa....a comer....130km .....muy aprovechados. Gracias por la buena compañía compañeros

Maria ha dit...

Sou unes màquines!!! Aquesta ruta la solu fer amb moto jo... i déu ni do!!! Espero que us vagi molt bé la quebrantahuesos!! Molts ptons!!

Moi Llenas ha dit...

Si Maria la volta es molt maca tindrias de probar de ferla amb bici...salut

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada