EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 27 de febrer de 2011

CON MUCHA TRAMONTANA BTT...patilla cambio rota vaya mierda!!!

Avui  la tramuntana apretava de valent i no he pogut sortir amb carretera......m'ha tocat fer btt pel Montgrí....Després de fer corriols amunt i avall m'he carregat  la patilla del canvi, una  branca de no res s'ha fotut entre el canvi i el pinyó.....coses que passen.....però et foten el dia enlaire.......Bé, després d'intentar treure-ho tot sense trencar res més m'ha tocat caminar xino xano fins a  l'Escala...sort que m'ha pogut remolcar un bon troç en David Cajas i cap al final però molt al final  en Parals, jeje....Ara toca reparar la màquina   ......salut...


Hoy la tramontana soplaba muy fuerte y no he podido salir en carretera......me ha tocado hacer btt por el Montgrí....Después de hacer senderos arriba y abajo me he cargado la patilla del cambio, una rama de nada se ha metido entre el cambio y el piñón.....cosas que pasan.....pero te joden el día .......Bien, después de intentar sacarlo todo sin romper nada más me ha tocado andar  hasta la Escala...suerte que me ha podido remolcar un buen cacho  David Cajas y hacia al final pero muy al final Parals, jeje....Ahora toca reparar la máquina ......salud...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!