EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 16 de gener de 2011

CARRETERA AMB XAVI,LLUIS,PAQUITO I JO....

Avui m'he llevat aviat, he esmorzat i he preparat la màquina de carretera. La meva sorpresa ha estat quan he vist que la bici tenia un "rebenton"........de què serveix llevar-se a les 07.30 si  acabo arribant últim al punt de sortida?
Un cop he canviat la càmara, després de provar-ne dues que hi anaven petites,  hem sortit des de casa jo, en Xavi, en Lluís i en Paquito. Hem començat la ruta agafant direcció Castelló i continuant per Vilajuïga, Llancà, Port de la Selva, Perafita,  Roses....i finalment, retorn a l'Escala.
Ens han sortit un total de 96km de bon rotllo. Val la pena aprofitar quan fa  bo per fer carretera, almenys per mi ja que tinc que  preparar-me per la gran Quebrantahuesos. Per sort, encara em queda temps per dedicar-m'hi de valent.
Salut companys i fins la pròxima.




Hoy me he levantado pronto, he almorzado y he preparado la máquina de carretera. Mi sorpresa ha sido cuando he visto que la bici tenía un rebentón........de que sirve levantarse a las 07.30 si al final soy el  último en llegar al punto de salida?
Un vez he cambiado la camara, después de probar dos que iban pequeñas, hemos salido desde casa yo,  Xavi,  Lluís y Paquito. Hemos empezado la ruta cogiendo dirección Castelló y continuando por Vilajuïga, Llancà, Puerto de la Selva, Perafita, Roses....y finalmente, regreso a la Escala. 
Nos han salido un total de 96km de buen rollo. Vale la pena aprovechar cuando hace bueno para hacer carretera, al menos para mí ya que tengo que prepararme para la Quebrantahuesos. Por suerte, todavía me queda tiempo para dedicarme de lo lindo. 
Salud compañeros y hasta la próxima. 

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!