EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 19 de desembre de 2010

BTT PEL MONTGRI CON EL CAMBIO NUEVO....

Aquí teniu les fotos de la sortida d'avui pel meu territori,  el Montgri.......hem dedicat el matí a fer corriols i més  corriols..... després de la reparació d'ahir la màquina ha funcionat perfectament.....                                                 Aqui teneis la fotos de la salida de hoy por mi territorio,  el Montgri ..... hemos dedicado la mañana a hacer senderos y más senderos ......la maquina despues de la reparación de ayer ha funcionado perfectamente...SALUD..

2 comentaris:

willis ha dit...

Moi,avui hem vingut al teu territori,hem anat al castell de Montgri,i hem fet una ruta per la zona d'uns 30 km, i ens ha agradat molt.

Moi Llenas ha dit...

Hostia!!! jo voltaba per alla quina llastima que no ens em vist, be un altre dia em dius algu i us ensenyo corriols salut...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!