EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 16 d’octubre de 2010

SORTIDA TOT SOL AL FAR DE SANT SEBASTIA 71km.....

Hola a tots,   com que avui per la tarda tenia festa he sortit tot sol a rodar i aprofitar el bon dia que ha fet.... Tot pensant la ruta he decidit anar al Far de Sant Sebastià...al final m'han sortit 71km  fent un promig de 29km/h....Durant la  tornada, aproximadament  a l'altura de Torroella, m'he trobat al company Pescailla (Brugues) i m'ha acompanyat fins a l'Escala. La veritat és que amb el gran dia asolellat  que ha fet donava gust pedalar...aquest cap de setmana em toca descansar perqué tinc feina ......salut!!!! 


Hola a todos, ya que hoy por la tarde tenía fiesta he salido  a rodar para aprovechar el buen día que ha hecho....  He decidido ir al Faro de San Sebastián...al final me han salido 71km haciendo un *promedio de 29km/h....durante el retorno, aproximadamente a la altura de Torroella, me he encontrado al compañero *Pescailla (*Brugues) y me ha acompañado hasta l'Escala. La verdad es que con el gran día soleado que ha hecho daba gusto *pedalar...este fin de semana me toca descansar *porqué tengo trabajo ......salud!!!! 

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!