EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dilluns, 11 d’octubre de 2010

1ª COPA GIRONINA L'ESTARTIT.....

 Ahir vaig fer la primera copa gironina de la "meva" temporada a l'Estartit. Pel meu gust no es va celebrar en bon horari ja que tinc comprovat  que a la tarda no tiro amb la mateixa intensitat, peró bé,  jo a les  4:30 ja era a la parrilla de sortida. La primera corva cal vigiliar per no caure. 
Comencem a enfilar-nos pel Montgrí i ens trobem "la pujada de la mort" tal i com l'anomenem per aquí, entre el nom i que la puja tothom a peu ja us en podeu fer una idea. Gairebé tot  el recorregut és per camins que em conec bastant bé ja que, sempre que puc,  solo entrenar-hi, peró clar, a ritme de carrera no és el mateix, puja i baixa, corriols, molta sorra i sobretot molta i molta pedra. Destacar que el circuit estava molt ben marcat. Des d'aquí vull felicitar l'organització per la carrera i agraïr-los  la tarda de pur  btt que ens van brindar.......ahhh,  només em falta dir-vos que cap el final em vaig fotre una òstia de tres parells de collons jejeje......peró res d'important,  4 massegades i la pèrdua de la manxa ... feia poc que la tenia.......En aquesta carrera he retrobat companys que feia temps que no veia com en Beni (Ambisist), Aguilera (Gili), etc. Des d'aquí vull donar ànims a en Josep Juanola, espero que et recuperis aviat.....Avui, ja que el temps no acompanyava he aprofitat per descnsar i recuperar forces per el dimarts que ens n'anem cap a Porqueres.....salut..


Ayer hice la primera Copa Gironina de "mi" temporada en Estartit. Para mi gusto no se celebró en buen horario puesto que tengo comprobado que por la tarde no tiro con la misma intensidad, pero bien, yo a las 4:30 ya estaba en  la parrilla de salida. Empezamos a subir por el Montgrí y nos encontramos "la subida de la muerte" tal y como lo llamamos por aquí, entre el nombre que tiene y que todo el mundo la sube a pie ya os podéis hacer una idea. Casi todo el recorrido es por caminos que me conozco bastante bien ya que, siempre que puedo,  suelo entrenar por aquí,  pero claro, a ritmo de carrera no es lo mismo, sube y baja, senderos, mucha arena y sobre todo mucha y mucha piedra. Destacar que el circuito estaba muy bien marcado. También agradecer a la organización que tarde de puro *btt que nos brindaron.......ahhh, sólo me falta deciros que al final me metí una óstia de tres pares de cojones jejeje......pero nada de importante, 4 rasguños y la pérdida de la mancha ...que hacía poco que la tenía.......En esta carrera me he reencontrado con compañeros que hacía tiempo que no veía cómo Beni (Ambisist), Aguilera (Gili), etc. Desde aquí quiero dar ánimos a  Josep Juanola, espero que te recuperes pronto.....Hoy, puesto que el tiempo no acompañaba he aprovechado para descansar y recuperar fuerzas para el martes que nos vamos hacia Porqueres.....salud..

1 comentari:

Pedrito i Marta ha dit...

moi has de posar la foto del lletot que així riurem!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!