EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dimarts, 14 de setembre de 2010

V VOLTA A L'EMPORDÀ

Després de descansar puc ja dedicar-vos 4 ratlles narrant la meva grata experiència!! Després d'aixecar-me a les 6 del matí i preparar la bici, anem cap a Pals en Pedrito, en Marc, en José, en Joan i jo. Un cop allà ens trobem amb més gent que fan la sortida des de Pals. Hi havia el Sr. Wolf, l'artificie de tota l'aventura, que per mi era la primera volta peró per ell ja n'era la cinquena, tot un crack. Després de preparar-nos, fem la foto de rigor i decidim sortir cap a Torroella. Allà s'afegeixem una quants companys més i agafem direcció Albons. Alguns foten una mica de canya i fan augmentar el ritme entre 35 i 40 km per hora.  A St. Pere Pescador un company pateix una puntxada. Mentres reparem la punada fem un recompte i carai quina sorpresa sóm 40 valents!!!!
Reparada la roda agafem direcció Roses i comencem a pujar cap a Perafita, cadascú al seu ritme. Una vegada a d'alt, fem la baixada cap a Port de la Selva i un cop allà...sant tornemi ..... ara toca pujar cap a St. Pere de Rodas. La pujada és dura, peró na fent na fent  arribem a d'alt a bon ritme on ens  espera un bon avituallament. Trobem a l'Eva i la Pepi que ens tenien preparat un xic de fruita  i fruits secs. Gràcies a totes dues i també gràcies a les meves nenes que eran allà donant-nos suport. Després de recuperar forces, fem la baixada cap a Vilajuïga i agafem direcció Castelló. Girem a la dreta fins arribar a Siurana, Camallera, St. Jordi i Madremanya on comença la maleïda pujada als Àngels. Allà els kms que arrosseguem i la calor fan afluixar el ritme i cal pujar amb seny per arribar sencer al proper avituallament. Tots els companys mengen alguna cosa i jo aprofito per beure alguna cosa i estirar les cames. Allà en Pedrito em dóna 4 galetes principe i una pasta de xocolata (Pedrito gràcies per donar-me menjar peró aquestes xuxeries només fan mal de panxa, jejeje)
Ja baixant cap a Quart en Wolf ha canviat la bici per el cotxe per poder-nos fer la següent assistència.
En aquesta altura de la ruta, les forces són mínimes i per postres el vent ens ve de cara fins a Llagostera on ja direcció Romanyà començo a patir de valent per culpa de les maleïdes rampes. Penso que no podré seguir però aconsegueixo calmar-les i continuar endavant. Segueixo pujant a Romanyà. Aproximadament portavem uns 180 km i de cop em ve una crisi anímica que em tempta a abandonar peró gràcies als ànims de l'Amat, la seva dona i en Wolf decideixo continuar pels meus collons!!! Baixo a Calonge i pujo a la Ganga juntament amb  en Pedrito i en Marc. Portem un ritme alegre peró cuidant les cames que encara no hem acabat. A d'alt trobem un avituallament i ja baixem fins a la Bisbal, on ja més recuperat tirem cap a Palafurgell.
A l'arribada comença la penúltima pujada que ens porta cap a Begur. No sé d'on peró al veure la pujada em surten unes forces, com vides extres, deurien estar a la reseva dels meus límits peró, en definitiva,  aconsegueixo arribar a d'alt dels primers. La cosa s'anava acabant peró encara ens esperava una última sorpresa, baixar a Sa Riera. La baixada bé peró collons amb la pujada....arribo a dures penes. Ara sí que sí, només queda arribar a Pals. A l'arribada veig l'Eva, les nenes i gairebé em cauen les llàgrimes...després de 9 hores de bici i 236 km he aconseguit finalitzar la volta. Repte aconseguit i, a més  a més, m'ho he passat genial!!!!! l'any que ve repetiré tot i que ahir no m'hagues atrevit a dir-ho, jiji!!!. Des d'aquí felicitar els 11 comanys finalistes. Donar gràcies també a l'Eva, la Pepi, les nenes, en Wolf, i  els amics per el suport que ens han donat. Espero que l'any vinent s'afageixin més companys  ja que val la pena....creieu-me!!!Después de un día de descanso puedo ya dedicaros 4 palabras y contaros mi experiencia. A las 6 de la mañana suena el despertador, desayuno y preparo la bici para irnos hacia Pals con Pedrito,  Marc,  José, Joan y yo. Un vez allí  nos encontramos con más gente que hacían la salida desde Pals. Había el Sr. Wolf, el artíficie de toda la aventura, que por mí era la primera vuelta peró para él ya era la quinta, todo un crack. Después de prepararnos, hacemos la foto de rigor y decidimos salir hacia Torroella. Una vez allí se añaden unos cuántos compañeros más y cogemos dirección Albons. Algunos meten un poco de caña y hacen aumentar el ritmo entre 35 y 40 km por hora. En St. Pere Pescador un compañero sufre un rebentón. *Mientras reparamos la rueda hacemos un recuento y *carai que sorpresa *somos 40 valientes!!!!
Reparada la rueda cogemos dirección Rosas y empezamos a subir hacia Perafita, cada cual a su ritmo. Una vez arriba, hacemos la bajada hacia Port de la Selva y allí...venga que no ha sido nada ..... ahora toca subir hacia St. Pere de *Rodas. La subida es dura, *pero  llegamos  a buen ritmo donde nos espera un buen *abituallamento. Encontramos a Eva y  *Pepi que nos tenían preparado un poco de fruta y frutos secos. Gracias a las dos y también gracias a mis niñas que *eran allí apoyándonos. Después de recuperar fuerzas, hacemos la bajada hacia Vilajuïga y cogemos dirección Castelló. Giramos a la derecha hasta llegar a Siurana, *Camallera, *St. Jordi y Madremanya donde empieza la maldita subida a los Àngels. Allá los *kms que arrastramos y el calor hacen aflojar el ritmo y hay que subir con la cabeza cuerda para llegar entero al siguiente *abituallamento. Todos los compañeros comen algo y yo aprovecho para beber algo y estirar las piernas. Allí Pedrito me da 4 galletas *principe y una pasta de chocolate (*Pedrito gracias para darme comer *peró estas *xuxerias sólo hacen daño a la barriga, *jejeje)
Ya bajando hacia Quart en Wolf ha cambiado la bici por el coche para poder hacer la siguiente asistencia.
A esta altura de la ruta, las fuerzas son mínimas y por más inri el viento nos viene de cara hasta Llagostera donde ya dirección *Romanyà empiezo a sufrir  por culpa de las malditas rampas. Pienso que no podré seguir pero consigo calmarlas y continuar adelante. Sigo subiendo a *Romanyà. Aproximadamente llevabamos unos 180 km y de golpe me viene una crisis anímica que me tienta a abandonar *peró gracias a los ánimos de *Amat, su mujer y Wolf decido continuar por mis cojones!!! Bajo a Calonge y subo a la Ganga junto con Pedrito y  Marc. Traemos un ritmo alegre pero cuidando las piernas que todavía  no hemos acabado. En lo  alto encontramos un *abituallamiento y ya bajamos hasta la Bisbal, donde ya más recuperado tiramos hacia *Palafurgell.

A la llegada empieza la penúltima subida que nos lleva hacia Begur. No sé de donde pero al ver la subida me salen unas fuerzas, como vidas extras, deberían  estar en la *reseva de mis límites *peró, en definitiva, consigo llegar a de alto de los primeros. La cosa se iba acabando *peró todavía nos esperaba una última sorpresa, bajar a Sa Riera. La bajada bien *pero cojones con la subida....llego a duras penas. Ahora sí que sí, sólo queda llegar a Pals. A la llegada veo a Eva, las niñas y casi me caen las lágrimas...después de 9 horas de bici y 236 km he conseguido finalizar la vuelta. Reto conseguido y el año próximo repetiré. Desde aquí felicitar los 11 *colegas finalistas. Dar gracias también a Eva, la *Pepi, las niñas, a *Wolf, y mis amigos por el apoyo que nos han dado. Espero que  el año próximo se apunten más compañeros dado que vale la pena....creedme!!!

marta i pere ha dit...

osti moi com t'ho has currat! semblava que llegís una novel.la!

Moi Llenas ha dit...

Jajaja tens rao pero es que va ser tant dur que m'ha quedat grabat

Anònim ha dit...

Ja veig que et comença ha agradar la llarga distancia, a veure si l´any que bé ens trobem a les brevets.

salut

Josep Mª Pla
Sant Celoni

Moi Llenas ha dit...

Hola Josep Mª, estic començan sembla que m'agrada jejeje salut!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada