EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dilluns, 5 d’abril de 2010

COLL DE BANYULS............99KM...

 Com podeu veure avui hem fet una sortida de qualitat: el Coll de Banyuls....deu ni do amb el coll dels collons...... la veritat és que jo ja estava tocat de la sortida del dissabte amb btt i he patit més del normal per poder coronar el coll....peró pit i collons i cap amunt que fa pujada....com podeu veure a les fotos hem fet 99km des de l'Escala...entre d'altres hem gaudit de la companyia d'en Marc Trayter que ha vingut a rodar amb nosaltres després d'estar 3 dies fent la Volcat Lleida.....només felicitar-lo pel seu gran resultat i també a tot l'equip Radikalbikes per la seva segona posició...... destacar que al pujar m'he adonat que el compag no és per mi, veig que funciono més bé amb la relació de sempre 53\39....i no un 50\34.....bé aquest problema el resoldrem amb breu jejeje...   salut!!!!!!!
Cómo podéis ver hoy hemos hecho una salida de calidad: el Coll de Banyuls....vaya tela con la montaña  de los cojones...... la verdad es que yo ya estaba tocado de la salida del sábado con btt y he sufrido más del normal para coronar la cima....peró pecho y cojones y hacia arriba que hace subida....cómo podéis ver en las fotos hemos hecho 99km desde l'Escala...entre otros hemos disfrutado de la compañía de  Marc Trayter que ha venido a rodar con nosotros tras estar 3 días haciendo la Volcat Lleida.....sólo felicitarlo por su gran resultado y también a todo el equipo Radikalbikes por su segunda posición...... destacar que al subir me he dado cuenta que el compag no esta hecho para  mí, veo que funciono mejor con la relación de siempre 53\39....y no un 50\34.....bien este problema lo resolveremos con breve jejeje... salud!!

3 comentaris:

Amadeo Ortiz Murcia ha dit...

Hola Moi. El meu nom és Amadeu Ortiz i escric un bloc sobre ciclisme i biomecànica que potser trobis interessant. Passa quan puguis i Fes-li un cop d'ull. Salutacions i ànim amb l'esport, http://bioamadeo.blogspot.com/

Moi Llenas ha dit...

Hola Amadeo molt interessant el teu bloc l'agrego al meu salutacions company.....

Paco de Cadaqués ha dit...

El Coll de Banyuls,es una pared de dos parells de collons...!!!
Jo vaig fer una ruta de 120 passant pel Coll i vaig tenir treballs per
arribar a Cadaques...!!!
Ens veiem, Moi.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!