EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

divendres, 19 de març de 2010

SALIDA CARRETERA VIERNES 122KM........

Aquí us penjo unes fotos d'avui. Hem sortit amb en Mia i en Marc Calabria a fer una sortida de gran nivell. Hem superat la xifra dels 100km. Hem sortit a les 12 del migdia  voltant des de Sant Jordi Desvalls fins a Banyoles, Besalu, Figueres, i L'Escala...la veritat és que estic fet pols, cada vegada que faig sortides per fer fondu acabo fet una merda serà que em faig gran? jejeje...bé,  com podeu veure ens hem fet una foto al meravellos pont de Besalu. demà més!!!!! salut.                                                                       Aquí os cuelgo unas fotos de hoy. He salido con Mia y  Marc Calabria, una salida de gran nivel. Hemos superado la cifra de los 100km. Hemos salido a las 12 del mediodía desde St. Jordi Desvalls hasta Banyoles, Besalu, Figueres, y L'Escala...la verdad es que estoy hecho polvo, cada vez que hago salidas para hacer fondo termino hecho una mierda sera que me hago mayor? jejeje...cómo podéis ver nos hemos hecho una foto al marailloso puente de Besalu. Mañana más!!!!! salud.

2 comentaris:

EDU ha dit...

Moi
us vaig veura per l alçada de Serinya, jo anava direcc, Girona, vaig pitar pero cabrons anaveu peu baix, el proxim cop que vegis una doblo de la Pepsi i toqui el claxon, soc jo.
Salutacion

Moi Llenas ha dit...

Hola Edu la veritat es que no em vaig donar que em pitaba cap coche...ya mi fixare per un altre vegada.. dema vas a Crespia?

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!