EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 14 de març de 2010

OPEN D'ESPANYA BTT BANYOLES.............

Bé,  avui era el gran dia...... a Banyoles amb els Craks! A l'arribar a Banyoles tremolava....primer pensava que era el fred que fotia peróno....tremolava de  l'emoció i els nervis del gran event...aiaiai cagarel·la! La veritat és que estic molt content i no em puc queixar. A l'igual que l'any passat ha estat una gran experiència. Us en faig 5 cèntims: primer ens hem fet les fotos d'equip, he saludat als companys i amics com en Joan Mendoza (gràcies company per les fotos) ...m'he col·locat a la corralina de sortida i allà m'he enterat que havia de fer 3 voltes i no 2 com jo em pensava. Osti tu!!! s'em gira feina!! He pensat: hauré de dosificar l'energia i la resistència per poder aguantar a un bon ritme. Han donat la sortida que com sempre,  i més aquí, ha estat  a maricon l'últim però multiplicat per 3. Quin embotellament,  no entenc com aquesta gent no han previst ni pensat que es podia muntar aquest pollo. Després de superar aquest entrebanc m'han adelantat per tenir més cara que jo, m'han passat per les vores. He seguit a bon ritme superant els diferents problemes que surgeixen amb una carrera d'aquest nivell  (fang, gentada, nivell de la carrera molt explosiva, etc)......la mecànica m'ha funcionat perfectament, tinc una molt bona màquina, per no dir la millor, jeje.  Les sensacions han estat molt bones i he fet la carrera amb 1:31 minuts. Segons la classificació oficial és un bon temps peró l'hagués pogut millorar si no hagués patit  el trànsit  de l'inici.  Felicitar a tots els valents que han participat i especialment al company Marc Trayter per la inmillorable carrera que ha fet.....us penjo les fotos que tinc i que m'han passat els amics que han estat a la carrera donant-me ànims i soport (Jaume, Paco de Cadaques, Joan Durant, Mia, Joan Mendoza, tota la gent d'Impuls Medes, Pau Xuminu, Xevi Radikal, etc) GRÀCIES A TOTS PELS ÀNIMS QUE M'HEU DONAT....Bien, hoy era el gran día...... en Banyoles con los grandes! Al llegar en Banyoles temblaba....primero pensaba que era el frío que hacía pero no...era  la emoción y los nervios del grande evento...aiaiai cagarel·la! La verdad es que estoy muy contento y no me puedo quejar. Al igual que el año pasado ha sido una gran experiencia. Primero nos hemos hecho las fotos de equipo, he saludado a los compañeros y amigos como en Joan Mendoza (gracias compañero por las fotos) ...me he colocado en la parrilla de salida y me dicen   que debía hacer 3 vueltas y no 2 como yo me pensaba. Ostras tú!!!  He pensado en  dosificar la energía y la resistencia para poder aguantar a un buen ritmo. Han dado la salida que como siempre, y más aquí, ha sido a maricon el último pero multiplicado por 3. Qué tapón, no entiendo como esta gente no han previsto ni pensado que se podía montar este pollo. Tras superar este estorbo me han adelantado por tener más cara que yo, me han pasado por los bordes. He seguido a buen ritmo superando los diferentes problemas que surgen con una carrera de este nivel (barro, gentío, nivel de la carrera muy explosiva, etc)......la mecánica me ha funcionado perfectamente, tengo una muy buena máquina, por no decir la mejor, jeje. Las sensaciones han sido muy buenas y he hecho la carrera con 1:31 minutos. Según la clasificación oficial es un buen tiempo peró lo hubiera podido mejorar si no hubiera sufrido el tránsito del inicio. Felicitar a todos los valientes que han participado y especialmente al compañero Marc Trayter por la inmillorable carrera que ha hecho.....os cuelgo las fotos que tengo y que me han pasado los amigos que han estado a la carrera dándome ánimos y soporte (Jaume, Paco de Cadaques, Joan Durante, Mia, Joan Mendoza, toda la gente de Impulso Medes, Pau Xuminu, Xevi Radikal, etc) GRACIAS A TODOS!!!!

4 comentaris:

Mariona ha dit...

Enhorabona Moi!! Ostres, quina pila de fotos jeje

Moi Llenas ha dit...

Gràcies Mariona...la veritat és que la gent m'ha passat moltes fotos..

EDU ha dit...

Hola moi;
vas disfrutar com un nen eh¡¡¡¡¡
per cert has rebut les meves fotos?
salut

Moi Llenas ha dit...

Si Edu gracies per les fotos... ens veiem.

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!