EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 7 de febrer de 2010

9ª Gran Premi BTT la selva VILOBI...........

Bé,  avui m'he llevat amb ganes de córrer.  Després d'esmorzar i prepara totes les històries per poder anar amb bici sense tenir fred, hem carregat la bici a la furgo i cap a Vilobí ....Després de fer la inscripció m'he dedicat a saludar companys i a escalfar una mica ...cap a les 9:30 m'he col·locat a la parilla de sortida peró la gent, que pel que veig són més llestos que jo, s'ha anat col·locant i colant devant meu i pels cantons....i clar.... al final  m'he quedat molt enrederit.....Al donar la sortida, que com sempre és a maricon l'últim i realment perillosa ja que ningú respecta a ningú, hem enfilat un troç de planer. Tot seguit s'ha tansformat  amb una pujada de tres parells de collons, dura i molt tècnica.  Hem fet una baixada per una línia d'aquelles impossibles. La veritat, l'he pujat amb bici peró molta gent la feia a peu per el desnivell i el fang.....Després d'aquest punt no sé el perqué peró m'ha vingut un BAIXON que ja no he pogut superar ni refer...jo crec que al sortir malament i al fer un sobre esforç per remuntar i adelantanr gent, m'ha passat factura i he tigut que reduïr per força el meu nivell. En aquet punt m'ha començat a superar i delantar gent. He pogut pujar a dures penes a Santa Barbara, que la verita he patit de collons. Un cop a dalt m'he parat a veure una cocacola i he continuat  baixant direcció Brunyola, que també tela marinera amb els caminets i corriols.....Bé, cap al final he tingut sensacions de rampes peró el més important és que, com sempre, he arribat dignament.....Al final m'han sortit 40km...CONCLUSIONS:   col·locar-me més bé a la sortida i la millor de totes és entrenar MÉS!!!!!! salut companys.

Bueno, hoy me he levantado con ganas de correr. Después de desayunar y preparar todas las historias para poder ir en bici sin pasar frío, hemos cargado la bici en la furgo y hacia Vilobí .... Después de hacer la inscripción me he dedicado a saludar a mis compañeros y a calentar un poco. .. a las 9:30 me he colocado en la parilla de salida pero la gente, que por lo que veo son más listos que yo, se ha ido colocando y colando delante mío y por los lados ... . y claro .... al final me he quedado detras ..... Al dar la salida, que como siempre es maricon el último y realmente peligrosa ya que nadie respeta a nadie, hemos subido un trozo de llano. A continuación se ha tansformado con una subida de tres pares de cojones, dura y muy técnica. Hemos hecho una bajada por una línea eléctrica de las  imposibles. La verdad, yo he subido en bici pero mucha gente la hacía a pie por el desnivel y el barro ..... Después de este punto no sé por qué pero me ha venido un bajón que ya no he podido superar ni rehacer ... yo creo que al salir en mala posición y al hacer un sobreesfuerzo para remontar posiciones, me ha pasado factura y he tenido que reducir  mi nivel. En este punto me han empezado a superar y a delantar gente. He podido subir a duras penas en Santa Bárbara, que la verdad he sufrido de cojones.Una vez arriba me he parado a beber una cocacola y he continuado bajando dirección Brunyola, que también tela marinera con los caminos y senderos ..... Bueno, al final he tenido sensaciones de rampas pero lo más importante es que, como siempre, he llegado dignamente ..... Al final me han salido 40km ... CONCLUSIONES: colocarme mejor en la parrilla de salida y la mejor de todas es entrenar MÁS !!!!!! salud compañeros.








3 comentaris:

tati ha dit...

Veig que t´ho has passat be igual que jo. Total per quatre pujadetes de res... Per les rampes magnesi.

Beni ha dit...

dels errors se n'apren......per això serveixen aquestes curses de pretemporada, ja ho sabras per una altre ocasió......

salut i gas a al burra......

Moi Llenas ha dit...

Tati.. racies per lo del magnesi et fare cas i l'anire a comprar, lo de la carrera ya saps sense comentaris em varen sobrar uns 10km...


BENI...cada dia ting que apendre mes jejeje espero veuret per Banyoles el dia 14 cuidat haaa i gas a la burra....Massaii

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!