EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 28 de novembre de 2009

BTT DIVENDRES 65KM



Aquest  divendres comb feia festa em sortit am el company Mia a fer corriols i camins dels que nomes ell sap.....em pujat al puig Segalar per Vilademat despres em fet el Padro a sobre de Colomers....i em tirat fent mes camins que la veritat no se ni on collons son fins a Camallera on ens em fotut un refrigeri..... despres em tirat direccion Sant Mori i ventallo on em agafat un cami sireccio Vilademat i L'Escala, ens em cascat 65km de btt autentic, la verita es que e arribat a casa bastant cansats.. Be dema faré una mica de carretera per no perdre pistonada.....adeuuuu companys!!!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!