EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 4 d’octubre de 2009

COPA GIRONINA CORNELLÀ DE TERRRI!!!!!!!

Avui amb el company Mia hem decidit anar a Cornellà a fer la Copa Gironina. Desprès de carregar la màquina i fer un cafetó a casa seva, hem anat tirant.
Hem arribat cap a les 8 i 15 min i hem anat directes a fer la inscripció. Llavors hem anat a preparar les bicis, escalfar i xerrameca amb altres companys. També ens han acompanyat en Marc, en Jero i la seva dona i un cop allà ens hem trobat amb en Pau i la seva  specialized  (una gran Pata Negra)  i com no, amb la seva Eva, això va de Eves!! També hem trobat en David pare i en David fill que venien des de Bcn.
Bé, centrem-nos amb la carrera. Com sempre sortida per asfalt a maricon l'últim fins a agafar un camí a mà dreta que ens ha endinsat en el bosc. Aquí comença l'autentica carrera. He pogut aguantar a un bon ritme i m'he anat situant al lloc on em tocava. Desprès d'haver rodat a un molt bon ritme, ja que últimament tinc molt bones sensacions, he pogut passar l'arc d'arribada en una bona posició. Felicitar la organització per la bona tasca que han fet. La carrera estava molt ben senyalitzada, la ruta molt encertada i la botifarra d'all de muerteeeeee!!
M'ha sortit un total de 32km cascats en una 1 hora i 42 minuts i 64 de posició general de 450 participants, segons l'organització.
La màquina segueix evolucionant,jejejej!!

PD: Per cert Mia, el pròxim cop recorda dur paper de WC.

2 comentaris:

Paco F.R ha dit...

Molt bé Moi,
et veig molt animat,feliçitacions per
la cursa.
T'he agafat la foto per el meu blog en què surto jo, gràcies.
Salut i força,company...!!!

Moi Llenas ha dit...

Si Paco cada dia estem mes forts jejeje ens veiem aviat company...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!