EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 18 d’octubre de 2009

BTT JO I EN MIA PEL MERAVELLÓS MONTGRI



Avui al llevar-me no sabia que fer si carretera o muntanya?  peró sabeu què?.....he tingut la brillant idea de fer carretera però collons quin fred que feia!!! a l'arribar al lloc fixe de trobada, al pa fi com no, en Mia em diu: no tens fred així?  tens raó amic Mia saps què, aneu tirant que jo me'n vaig a casa a posar-me alguna cosa d'abrigall, ell em diu ja t'acompanyo i així anem junts. Després de col·locar-me la roba adequada i el buff li dic: avui seria millor fer btt. Bé doncs,  mireu al final hem acabat fent btt.....bé em deixo de tant de rotllo i anem  a parlar del dia d'avui. Hem decidit fer corriols i camins dels quals jo encara no coneixia, bé ja veig que per conèixer bé el Montgrí s'ha de ser escalenc de naixement i no un escalenc vingut de Girona com jo jejeje!!!! sabeu per aquí hi ha un circuit btt de collons, ahhhhh i m'he assabentat que és per on entrena en Marc Trayter  en moltes ocasions, no m'estranya que estigui tant fort perquè el circuit és d'allò més entretingut i amb moltes possibilitats de fotre't canya de la manera que vulguis. Ens hem cascat 37km de btt amb la pujada al Rocamaura inclosa, on hem visitat el nostre company Conrat. La tramuntana bufava de collons però amb la bici de muntanya no ens ha molestat en cap moment.... 
Sí,  Mia hem fet la millor elecció....salut companys!!!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!