EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dijous, 29 d’octubre de 2009

BTT DIA DE SANT NARCIS.......


Avui com que ha estat  dia de festa a GIRONA per ser  Sant Narcís, hem sortit a fer btt, ens hem trobat jo,  en Mia i en Jordi. Hem tirat direcció al Puig segalar passant per Albons. Hem pujat a dalt i ens hem fet les fotos de rigor,  després hem baixat per camins. Ahh, m'oblidava ....    al passar per una riera  ens em mullat una mica els peus però en Jordi no,  ell no, ell ha preferit mullar-se el culot i la bici jejeje  ho sento Jordi però no m'he pogut aguantar. Després hem tirar fins Camallera,  tot per camins i fent corriols que coneixia en Mia. A Camallera hem fet un refrigeri. Després ja era hora de tornar cap a l'Escala no sense passar per un últim corriol que no tenia ni idea que existia darrera Gaüses, al final ens han sortit 58km d'autèntic BTT

3 comentaris:

Beni ha dit...

collons, sembla que feia fred per aquí, je je je....

salut.

Beni ha dit...

collons, sembla que feia fred per aquí, je je je.....

salut!!

Moi Llenas ha dit...

Hola company, mes que fred era la boira que no deixava aixecar el dia,jaja.........

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!