EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

divendres, 11 de setembre de 2009

III DESFRENADA BTT BESALÚ

Avui,  hem anat a la 3ª DESFRENADA  al meravellós poble de Besalú, avui,  sí senyor, l'11 de setembre,  la nostra Diada!!!!. 

M'he llevat ha les 6:30 aprox per poder esmorzar bé, després prepara la màquina i la roba, carregar-la al cotxe i cap a Besalú...... allà m'he trobat  molta gent coneguda, que són uns incondicionals de les carreres. Com no,  destacar la companyia de l'amic Mia amb tota la seva família, també ens ha acompanyat des de l'Escala en Jero, la seva dona i en Marc una màquina del btt...ah i tambédestacar que m'ha acompanyat de l'Eva, que sense ella no podria gaudir d'aquesta afició, gràciescarinyo....Bé, hem deixo de preliminars i anem al gra que és el que interessa. A les nou m'he posat a sota la línia de sortida per escoltar el discurs de la diada com cada any, per cert el speaker és tot un crak, ens han posat l'himne nacional i tot seguit la sortida sense petard, culpa de  a la crisi o això han dit,  jejeje....Hem travessat el poble per passar pel meravellós pont de Besalú i enfilar la pujada que feia aproximadament  uns 8 o 9 km, la mare que la va parir la pujadeta però realment ha posat cada un al seu lloc.  Hem arribat al primer avituallement i tot seguit comença lo bo: els corriols, les baixades i com no,  lo més bo el corriol de baixada per la línia elèctrica.  Realment aquesta gent de Besalú s'han currat la marxa. M'he trobat, en tot moment, molt bé, primer per que al començament m'he dosificat agafant el meu ritme i he apretat els 15km finals. Total de 35km. Ja a l'arribada teniem una bona  botifarra+cocacola+ gratificant dutxa. Ha valgut  la pena,  salut btteterossss!!!!


LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!