EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 16 de maig de 2009

SORTIDA CARRETERA SANTUARI NOSTRA SRA. DE LA SALUT





















Avui m'he llevat a les 7 amb moltes ganes de sortir per carretera, però merda!!! quin refredat que tinc!! Després d'esmorzar he anat cap el Pa Fi on m'he trobat amb els meus companys de sortida. Hem decidit pujar al Santuari de N. Sra. de la Salut. Així doncs, a les 9 hem sortit direció Empúries cap a Sant Pere Pescador i Castelló d'Empúries. Seguidament hem passat per Peralada, Cabanes, Pont de Molins, les Escaules, Boadella fins arribar al Santuari. Després hem baixat per Terrades, Vilarig, Cistella, Vilanant, Avionet de Puigventós, Vilafant, Borrassà, Creixell, Garrigas, St. Miquel de Fluvià, Torroella de Fluvià, St. Pere Pescador i l'Escala. Total ens hem cascat 102km de carretera. Us penjo algunes fotos de la sortida i esperem que s'em curi el refredat per poder tornar a fer una sortida demà. Força Impuls Medes Bike!!!!
Ah!! Avui el Pescailla (alias Brugués) estava molt eufòric, val més que deixi els caragillos que es pren de bon matí!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!