EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 31 de maig de 2009

Sortida carretera als Àngels......

Després de llevar-me i veure que feia un dia esplèndid, i fart de passar-me tot el dissabte pintant la façana, tenia ja ganes d'agafar la bici i anar a rodar. Com sempre ens hem trobat a les 9 al Pa Fi. Hem decidit anar a els Àngles.
Hem sortit direcció Albons, Bellcaire, Tort, Verges, Ultramort, carretera la Pera, hem travessat la carretera de Palamós i hem tirat direcció Madremanya. Hem girat al creuament dels Àngels i vinga, 6 km de pujada amunt fins arribar al santuari a tota màquina. Desprès de coronar el santuari, beure aigua i reposar forces voliem baixar per el costat de Girona i anar a fer santa Pallaia però al final hem desistit l¡intent i hem decidit tornar a baixar per el costat de Madremanya i tirar fins a Bordils. La baixada fins a Madremanya ha estat espectacular, a tota màquina!!!!! Des de Bordils hem tirat cap a Flaçà i hem travessat la pecera de Sant Jordi. Després hem tirat cap a Gauses, Pins, Valldevià, Sant Mori, Sant Miquel de Fuvià, Torroella de fluvià, Sant Pere Pescador, empúries i l'Escala. Total de 97 km i destacar la bona companyia d'un biker de llarg kilometratge com en Joan de St. Celoni. Força Impuls Medes Bike!!

XAVI NOVELL ha dit...

Crack ! aquell cas de'n Joan ja em va fer 4 ratlles de les trinxades que us foteu per allà.. us ho passeu de conya !!! records.

Moi Llenas ha dit...

Hola company tens rao aquet en Joan es un biker de larga distancia je je. cuidat massai

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada