EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dilluns, 13 d’abril de 2009

SORTIDA DILLUNS DE PASQUA





Després dels dies tan dolents, climatologicament parlant, que hem tingut de festa.... ha estat una bona sorpresa veure, avui quan m'he llevat, que feia un bon dia per sortir en bicicleta.
Després d'esmorzar em començo a vestir mentre espero la trucada del Sr. Brugues , alias "el pescailla", per acabar de quedar entesos amb la sortida de muntanya que ahir vam mig decidir. Desprès de trucar-lo i no agafar-me el telèfon decideixo sortir amb en David. Quina és la meva sorpresa quan Mister Brugués em truca a les 9 menys 2 minuts dieguent-me que al final es fa sortida per carretera. Au, canvio de bicicleta i truco en David que també agafi l'altre màquina.
Anem cap al Pa Fi , lloc habitual de sortida però....al anar tard... collons, ja eren tots fora!! amb en David decidim d'atrapar-los!!!
Desprès de no poder escalfar i anar a plat fins a Empúries, on ens trobem amb els altres, comencem a pedalar tots junts cap a St.Pere Pescador, Vilamacolum, Vilacolum, St. Tomàs de Fluvià, St. Miquel de Fluvià, St. Mori, Vilür, Calabuig, Bàscara, Vilademuls, Taradelles, Orriols, Viladasens, St. Jordi Desvalls, Colomers, Vilopriu, Les Olives, Verges, la Tallada, Tor, Bellcaire, Albons i l'Escala. Crec que no em deixo cap poble.
Hem fet un total de 86,76km de gran nivell i gran colla i ens hem fotut tots junts molta canya. Fins la propera!!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!