EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 11 d’abril de 2009







Després d'estar tota la nit ploguent, em llevo a les 08.00, miro per la finestra i fotuda!!! el temps no convenç gens ni mica! Continua caient aigua!! La meva sorpresa és quan em truca el Sr. Brugués per preguntant-me: què fem avui? el primer que penso és: collons, si no para de ploure!! tot i així acordem que a les 10.00 miraríem com està el dia per decidir si hi ha sortida o no!! A les 10.30 el Sr. Brugues ja està trucant a la porta de casa meva...Moiiii canviat que marxem, i ràpid!!! així ho he fet..... en un pim pam estava ja enllestit!! Així doncs, jo, en Brugues i la seva filla, la Paula, hem sortit direcció Bellcaire per trobar-nos amb en Salomón i la seva filla, l'Aura.
Al fer el dia mig tapat i mig pijaner, hem decidit agafar el talla focs direcció a l'Estartit i anar a veure a l'Amat, que avui fa anys!! Després de fer -li una amistosa visita, hem continuat direcció "les Dunes", les hem pujat i les hem baixat, ha estat molt divertit!! Després hem fet tornada cap a l'Escala fent un total de 33km, 33km que han estat un regal ja que la previsió del dia era tenir la meva massi ben aparcadeta! Fins la propera companys!!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!