EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 11 de gener de 2009

Campionat de la Selva a Maçanet.





Ringggg!! Sona el despertador. Són les 06.30 i desprès de fer 5 minuts el manso dins del llit em llevo per preparar-me per la 1era cursa del Campionat de la Selva a Maçanet. M’equipo, amb els ulls tencats, amb calçes llargues fent ja una previsió de com està el terreny….fangós, fangós….exageradament fangos! Menjo un parell de magdalenas de xoco, un café doble i arrneco disparat cap a Maçanet. Quina boira! Quin fred! Quin tot per ser un diumenge al matí!
Arribo bé de temps i vaig cap el taulell de les inscripcions, em donen el dorsal 38, bon número!
Entre xerrameca amb uns i altres ens anem apilonant a la línia de sortida.
Arrenca la cursa i vinga a apretar que el terra està fotut! Alguns s’els trenquen les cadenes, d’altres decideixen tirar per la curta però jo…amb pit i collons apreto cap a la llarga. Creieu-me quan us dic que la cosa ha estat difícil, entre el fred i el fang no hi havia maneres de fer la cursa com voldria pero sempre maxaco fins al final.
Arribo a la meta, estic baldat i al mateix temps content pero.... marrano i brut com un porc senglar! Rento la reineta de la meva Mazzi! Neta, neta no ha quedat pero almenys fa més bona cara!
Despres de cremar 2.150 kal vaig a buscar la meva butifarra i 4 obsequis més que fan prou gràcia.
Desprès de comentar la jugada amb altres participant decideixo anar a fer-me una dutxa per deixar de ser un porc senglar i semblar més un bikeman! Un cop net agafo trastos i anar tirant que hi ha gana i el dia és molt llarg per continuar disfrutan. Apa siau!

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!