EL MEU CLUB

CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

dissabte, 13 de desembre de 2008

Cronica de la sortida btt d'avui

Hola a tots. Avui ens hem llevat amb un dia fred després d'esmorzar cap a Torroella que allà ens esperaven els companys d´Impuls. Després de veure la màquina nova d´en Raúl Benitez, una Ditec fullequipe, hem anat amb cotxe cap el cementiri de Montras i hem deixat els cotxes.

Després de preparar les bicis "spray cadena, pedals i llocs vàris, jejeje!" hem sortit darrera el sherpa que no recordo com es diu direcció les Gavarres. Hem començat a pujar per un corriol que jo no sé ni on collons comença peró el gps si, cap amunt les Gavarres.

Després de pujar pel corriol amb les corresponents averies de les bicis (salts de cadena, inflar rodes, alinear potencia-direcció, ajustar potes de canvi) hem arribat al cim de no sé on ja que tota aquesta zona no la conec, peró bé, és molt guapa quan està més seca.

Avui teniem massa humitat. Baixavem per un corriol pedregós en el que m´he fotut una ostia de collons (quin mal al genoll). Hem seguit fent corriols fins que en un d´ells i ja quan estàvem de tornada en Raúl s´haa fotut un bany complert al riu ( he tingut que parar de pedalar per que no podia deixar de riure, ell deia "ja l'hem liat" ben moll a seguit cap avall). Raúl m´has fet riure molt avui tio, espero que no agafis cap refredat i cuidat... Bé res més, hem arribat al esmentat cementiri, riure d´un i de l´altre, fer les fotos i cap a dinar. Adéu companys...

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada