EL MEU CLUB



CLUB CICLISTA ESQUENAPELATS L'ESCALA – LAS DUNAS c.c.esquenapelatsescala @gmail.com

Seguidores

diumenge, 14 de desembre de 2008

Entreno d'avui diumenge mullat i durillo





Hola a tots avui cap a les 9 he sortit a entrenar am en Brugués direcció al Mongrí, pel cami em trobat la máquina d'en Trayter i tot juns cap a Santa Caterina, ufff am en Trayter! m'ha portat a tope de pulsacions. desprès de les fotos de rigor em decidit acompanyar-lo am el seu entrenament , pujar, baixar, pedres i mes pedres i mes pedres,i mes pujades carai am en Marc no m' extranya que estigui tan fort. un company collonut en Trayter. Us deixo aquestes fotos am en Trayter, yo i en Brugués..............

1 comentari:

(c) Amat Artigas Towle. ha dit...

En 10 minuts ho tinc penjat al blog de l´Impuls!
Bon cap de setmana! El que queda! ;)

Amat

LA BIBLIOTECA...cronicas y fotos antiguas

El botón que no hace nada El botón que no hace nada

visca CATALUNYA!!!

visca CATALUNYA!!!